Anne-Vibeke rejser DK4
Fra : Kim SYDSJ

Dato : 02-03-07 17:46

Jeg så igår Anne-Vibeke rejser , og nu syntes jeg hun er langt ude :

Flytur til Venedig og 2 piger på hesteryg og hjem igen.

Jeg forventer da campingstof , og inspiration til næste campingtur nå jeg
ser hendes udsendelser.

Godt nok hedder det rejser , men jeg tror 90 % af dem der ser hendes
udsendelser er mænd , og de forventer da campingdtof .

Eller tager jeg fejl ???

kim

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 02-03-07 21:45

"Kim SYDSJ" <kimpetersens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Godt nok hedder det rejser , men jeg tror 90 % af dem der ser hendes
> udsendelser er mænd , og de forventer da campingdtof .

Ja, du tager fejl.

Ann Vibeke's firma hedder Rejsejournalisten, og selv om hun i disse tider
laver en hel del camping under navnet Campingdanmark.dk, så laver hun altså
også andr rejseprogrammer.

Hvis programmet hedder Anne Vibeke Rejser, så skal du ikke kun regne med
campingture, men måske lige læse den korte programbeskrivelse først.

/Flemming U

Fra : Kim SYDSJ

Dato : 02-03-07 22:11

Ja det vil jeg da gøre , der er ikke grund til at spille tid på Anne-Vibekes
programmer , 2 med pil ned på en skala på 10 , for dette program.

Godt DR1 starte et nyt Campingprogram fra på Mandag kl 1930 og de næste 10
mandage

kim

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-03-07 22:45

Kim SYDSJ wrote:
> [...]
> program.
> Godt DR1 starte et nyt Campingprogram fra på Mandag kl 1930 og de

Det er samtidig med at der kommer Topgear - så er det knapt så godt ;)

--
Per, Esbjerg
Ski sælges med bæretaske, størrelse passer til 175-180 cm person, kr. 500

Fra : kim jensen

Dato : 03-03-07 08:07

> Ja det vil jeg da gøre , der er ikke grund til at spille tid på
> Anne-Vibekes programmer , 2 med pil ned på en skala på 10 , for dette
> program.

Der sidder en afbryder på dit TV Brug den hvis du ikke gider at bruge tid på
hendes programer

> mandage

Du ved måske allerede på forhånd at programer som DR sender er bedre ?

mvh Kim

Fra : Kim SYDSJ

Dato : 03-03-07 15:04

Jamen det er jo det der gør , klog mand at bruge det clasiske svar , på
kritik af et TV program.

Jeg ville bare hører om andre syntes det samme , for når jeg ser disse
programmer på TV4 , er det for camping interressen , og ikke for en
ligegyldig rideferie med fly , og jeg er ikke sikker på at jeg ser flere
programmer med anne-vibeke , hvis hun skifter stil. hurra for hendes
programmer fra spanien . frankrig - norge m.m de var til 9 med pil op.
Mere med besøg på campingpladser . områder -

kim Petersen

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 03-03-07 08:48

> [...]
> program.
>
> Godt DR1 starte et nyt Campingprogram fra på Mandag kl 1930 og de næste 10

Jeg er spændt på de nye programmer. Jeg kender et par der har været til test
for evt. deltagelse - og de sagde fra, for det var mere skuespil og show end
dagligdag. TV-holdet var ret ligeglade med hvordan de levede deres
campingliv, nu skulle de lige gøre som der blev sagt, så der kunne komme et
afsnit i kassen.

Dert virker som om det er en kopi af det norske campingmagasin, hvor man
følger en tv-campingfamilie i et års tid.

Men lad os nu se. Konkurrence på området kan jo være godt.

/Flemming U

Fra : Kim SYDSJ

Dato : 03-03-07 15:20

Ja det er dejligt med alternativer , og beklager til alle hvis mit indlæg
bliver betraktet som surt opstød , for jeg er tilhænger af vi snakker pænt
sammen , og mange tråde her ender i dikution , og når man kommer længere ned
i en tråd er emnet et helt andet , så man forstår måske hvorfor forum
midlertidigt er lukket på DCU og Campingferie.
Til alle Campister , God campingsommer , og god fornøjelse med
planlægningen.

kim petersen

Fra : Grods

Dato : 04-03-07 14:42

> Ja det er dejligt med alternativer , og beklager til alle hvis mit indlæg
> bliver betraktet som surt opstød , for jeg er tilhænger af vi snakker pænt
> sammen , og mange tråde her ender i dikution ,

Ja det er der da ikke noget at sige til, sådan som du har startet denne
tråd.

Grods

Fra : kim jensen

Dato : 04-03-07 15:00

"Grods" <petergrods@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja det er der da ikke noget at sige til, sådan som du har startet denne
> tråd.

Hørt ....

Fra : Sten Bo

Dato : 04-03-07 20:28

> "Grods" <petergrods@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Hørt ....

Genlæste lige, men syntes ikke at oplægget var slemt. Tråden "værre"
senere.

Bortset fra det har Anne-Vibeke naturligvis sine unger med på camping/rejser
og dækker i den vinkel, som bestemt må ha stor interesse for familier i gang
med den del af tilværelsen.

Andre er mere optaget af teknik. Vil se store / små vogne, teltvogne, eller
måske, ja hvem ved.

Renoveringer har tit været efterlyst.

Mon ikke man lige skal tjekke oplægget til programmet så man ikke blir
skuffet?

Jeg syntes f.eks at campingferies seneste billedserie om vintercamping i
Sverige var flot og meget omfattende. Hvis nu ikke i har set den.

Fra : Grods

Dato : 03-03-07 11:59

Ja ja ja - brok brok brok -
Fordi et program hedder noget med "rejser" eller "camping" så kan det jo
godt være anderledes og handle om noget andet end Peeer Nesleins amatør,
mikrofonholder-programmer. - Det må I finde jer i, ellers er det vel DR og
DK4 der skal klages til . . . ikk'

Grods

Fra : Sten Bo

Dato : 03-03-07 14:45

> [...]
> mikrofonholder-programmer. - Det må I finde jer i, ellers er det vel DR og

Jo men jeg syns da, at det er helt fint at man "anmelder " et eller andet.
Så opdager vi dels, at der var et "eller andet" i tv og har vi set det, har
chancen for at rette "misforståelser" eller som du, komme med din mening.

Så du programmet? Var det noget, - eller sku du bare p.... på Peer.

Du er jo IKKE et hak bedre eller faktisk værre.

Fra : Grods

Dato : 04-03-07 14:40

Nej, Bo, jeg så ikke programmet (gjorde du?).
Jeg reagerede såmænd blot på Kim SYDSJ's indlæg, hvor han beklagede sig
over, at en udsendelse som hedder "Anne-Vibeke rejser" ikke har noget med
camping at gøre. -
Han skriver således:

> [...]
udsendelser er mænd , og de forventer da campingdtof ."

> Så du programmet? Var det noget, - eller sku du bare p.... på Peer.

Jeg ved ikke, hvad "p...." betyder

> Du er jo IKKE et hak bedre eller faktisk værre.

Jeg ved heller ikke lige hvad eller hvem, jeg ikke er bedre eller værre
end - og ejheller hvorfor det skulle afsluttes med et blink med øjet ???

Grods

Fra : Sten Bo

Dato : 04-03-07 20:32

> [...]
>
> Jeg ved heller ikke lige hvad eller hvem, jeg ikke er bedre eller værre
> end - og ejheller hvorfor det skulle afsluttes med et blink med øjet ???

Jo værre, ulogisk, fordi du kritiser at man kritisere et bestem tv program,
og derefter kommer med et spark uden for emnet til et andet. Altså selv
fortsætter med at kritiserer.

Du burde jo så også henvises til at gå til campingferie direkte. Ikk?

Og her med et.

Fra : Jan Boegh

Dato : 04-03-07 21:28

Grods skrev i 45eacc3f$0$4154$ba624c82@nntp02.dk.telia.net dette:

> Jeg ved heller ikke lige hvad eller hvem, jeg ikke er bedre eller
> værre end - og ejheller hvorfor det skulle afsluttes med et blink med
> øjet ???

Et sandkorn, måske?

vh
Jan