Olivers
Fra : Gitte J.L

Dato : 01-07-01 20:54

Hejsa
Nu har monstrene fået Olivers et stykke tid, og nu er det som om det
faktisk igen fungerer, som var de stadig på Hills. Altså, det lugter
ikke mere end før mere, "puha'en" fylder som før og der er ingen forskel
at mærke nu....bortset fra at smagen tilsyneladende stadig er bedre.
Men, hvad siger I andre til kvaliteten? Jeg tænker på hvede, soya og den
slags ... kan ikke selv huske om Hills Prescription Diet også indeholdt
den slags fyldstoffer. Såvidt jeg husker var der da meat byproducts i
Hills Pr..? Hvad med produktet Specific fra dyrlægen? Nogen her, som er
himmelhenrykte for det? RC?
-Gitte

Fra : Gitte J.L

Dato : 02-07-01 09:57

Hm...har netop fået mail fra Olivers: Både Lamb & rice og lite udgår til
fordel for LT Chicken, som der desværre tilsyneladende er gået en del på
kompromis med hvad indholdet angår (sammenlignet med feline adult).
Så...fremover vil man tilsyneladende kun kunne købe killingefoder og LT
chicken der....men Olivers vil dog afvente kundernes reaktioner og evt. være
klar med et nyt fuldfoder, der kan matche deres gamle Feline Adult+ .......
-Gitte