Pc lukker ikke helt ned i stadby??
Fra : Ukendt

Dato : 07-03-07 18:06

Hejsa...

Efter jeg har geninstalleret så vil min computer ikke lukke "helt" ned nå
jeg sætter den i standby mode?
Det gjorde den inden jeg formateret?

Det er Windows MediaCenter og et Asus bundkort der sider i den!

Nogen der kan hjælpe?

Vh
Dan Nielsen

Fra : J

Dato : 08-03-07 08:44

On Wed, 7 Mar 2007 18:05:37 +0100, "Dan Nielsen"
<torskerogn_a_hotmail.com> wrote:

> [...]
>jeg sætter den i standby mode?
>Det gjorde den inden jeg formateret?
>
>Det er Windows MediaCenter og et Asus bundkort der sider i den!

Du skal have alle opdateringer på også (og sp2).

De rette asus chipset drivere er også en betingelse.

mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-07 22:19

> Du skal have alle opdateringer på også (og sp2).
>
> De rette asus chipset drivere er også en betingelse.
>
> mvh
>
> John

Okay ja...det vil jeg nu også mene jeg har...

Men stadig vil den ikke lukke helt ned....

Vh
Dan

Fra : J

Dato : 09-03-07 11:15

On Thu, 8 Mar 2007 22:19:06 +0100, "Dan Nielsen"

>Okay ja...det vil jeg nu også mene jeg har...
>
>Men stadig vil den ikke lukke helt ned....

Inden installation af styresystemet (windows) skal i bios være slået
til: ACPI først og fremmest, og S3 under power, evt. S1+S3.

Det hjælper ikke at slå de dele til efter installation. Der er også i
kontrolpanel en ikon for strømstyring, hvor man kan sætte noget op.
Netkortet kan have et flueben i sin driver for strømstyring, fjern
det.

mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-07 22:38

> [...]
> kontrolpanel en ikon for strømstyring, hvor man kan sætte noget op.
> Netkortet kan have et flueben i sin driver for strømstyring, fjern

Det hjalp på det da jeg ændret lidt ved S3 tingene i biosen...
Hvad de så ellers er til forstår jeg ikke helt?

Men 1000 tak for hjælpen...

Vh
Dan

Fra : J. E.

Dato : 12-03-07 23:49

"Dan Nielsen" <torskerogn_a_hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Det er jeg nu ret sikker på det gør, bare PC-en er fundet
som en ACPI kompatibel PC og registreret som så.

Personligt bruger jeg altid den med F5 lige under starten af
installation hvor man kan tvinge Windows til det.