PDF i Safari
Fra : tiper

Dato : 06-03-07 19:02

Hejsa NG
Har en CD-rom liggende med en masse filer. Kan køre det hele med Flash
Player, men når jeg jeg så derfra vælger en PDF-fil ud, bliver den
vist i safari, og ikke Adobe. Hvordan ændrer jeg det?

Mvh
Jesper

Fra : Morten Lind

Dato : 06-03-07 21:01

tiper <tiper@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> Player, men når jeg jeg så derfra vælger en PDF-fil ud, bliver den
> vist i safari, og ikke Adobe. Hvordan ændrer jeg det?

Makér filen - enkeltklik - tryk æble+i - vælg åbn i -

M.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-03-07 21:03

tiper wrote:
> [...]
> Player, men når jeg jeg så derfra vælger en PDF-fil ud, bliver den
> vist i safari, og ikke Adobe. Hvordan ændrer jeg det?

Marker filen ot tryk ÆBLE + i

Du kan nu vælge hvilket program du vil åbne filen i og vælge om
programmet skal bruges til at åbne andre filer af samme type (.pdf) i
fremtiden !!

Venligst Henry