Lille stjerneskruetrækker - hvor køber man~
Fra : Marianne

Dato : 02-03-07 14:48

Hej

Nu er jeg træt af at bruge mit plat-bor til at skrue skruer løs med inde i
computeren. Jeg har set, at de professionelle bruger en lille
metalskruetrækker. Sådan en vil jeg også ha'!

Hvor køber man sådan een? Gerne i en netbutik. Jeg bor i Kbh.

mvh
Marianne

Fra : Ricko.

Dato : 02-03-07 15:07

"Marianne" <handel_fjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> metalskruetrækker. Sådan en vil jeg også ha'!
>
> Hvor køber man sådan een? Gerne i en netbutik. Jeg bor i Kbh.

i et byggemarkeder der har de det hele

Fra : Ricko.

Dato : 02-03-07 15:09

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Marianne" <handel_fjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

> i et byggemarkeder der har de det hele
og her
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=5116&n=20100

Fra : Marianne

Dato : 02-03-07 18:12

> og her
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=5116&n=20100

Tak - det havde jeg alligevel ikke troet. Tænkte, at det måtte være
betydeligt mere avanceret!

mvh
marianne

Fra : Madsen58

Dato : 02-03-07 20:27

Marianne wrote:
> [...]
> metalskruetrækker. Sådan en vil jeg også ha'!
>
> Hvor køber man sådan een? Gerne i en netbutik. Jeg bor i Kbh.

Kunne være et af de to værktøjssæt på denne side:

http://www.biltema.dk/products/productlist.asp?iSecId=1057

Kan klare lidt mere end bare et par skruer.
--
Hilsen Madsen

Fra : Madsen58

Dato : 02-03-07 20:31

Madsen58 wrote:

> Kunne være et af de to værktøjssæt på denne side:
>
> http://www.biltema.dk/products/productlist.asp?iSecId=1057

Siden blev lidt amputeret.(kan ikke lige lave den direkte link, men her er
forsiden)
http://www.biltema.dk/
--
Hilsen Madsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 04-03-07 13:55

> [...]
> metalskruetrækker. Sådan en vil jeg også ha'!
>
> Hvor køber man sådan een? Gerne i en netbutik. Jeg bor i Kbh.

Det bliver nok svært at finde. Der er stort set ikke een eneste
værktøjsforhandler eller isenkræmmer i kbh, som har stjerneskruetrækkere,
så du må nok en tur til Jylland....

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 14:46

Claus Tersgov wrote:

> Det bliver nok svært at finde. Der er stort set ikke een eneste
> værktøjsforhandler eller isenkræmmer i kbh, som har stjerneskruetrækkere,
> så du må nok en tur til Jylland....

Der har de dem heller ikke, jeg kiggede efter sidst jeg var forbi.

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 05-03-07 03:29

Claus Albæk (Kbh.) skrev:

> Der har de dem heller ikke, jeg kiggede efter sidst jeg var forbi.

Vi har stjerneskruetrækkere. Men desværre kun med hovederne i plastik,
så de holder ikke så godt som de "professionelle" i metal. :D