hjælp til ram prob.
Fra : chr.lunde

Dato : 01-03-07 21:49

hej NG
jeg tror jeg har nogle problemer med mine ram

pc 2700 512.

gender i et gratis prog. til at teste ram med.

evt. et sted hvor man kan downloade det.

Fra : Dr.Phil

Dato : 01-03-07 22:21

"chr.lunde" <chr.lunde@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> hej NG
> jeg tror jeg har nogle problemer med mine ram
>
> pc 2700 512.
>
> gender i et gratis prog. til at teste ram med.
>
> evt. et sted hvor man kan downloade det.

Memtest86
http://www.memtest86.com/download.html

Kan hentes som bootable cd-rom iso fil så man kan boote fra starten af og
teste ram ..har lige selv haft brug for det.

Vær opmærksom på at det kan tage adskellige timer før test er færdig.Men
hvis dine ram er lige så defekte som mine(efter 10 sek),så kommer der
hurtigt errors.

Fra : chr.lunde

Dato : 04-03-07 16:42

takker....der var fejl på dem

kender du så også et prog. til test at grafigkort
kan 3d mark finde ud af om der er fejl på kortet?