Laserprinter og refill
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 20:45

Min laserprinter er ved og løbe tør for toner, hvor kan kan jeg få fyldt den
op?
(Hvis det overhovedet kan lade sig gøre)

Undskyld hvis dette ikke er den korrekte gruppe.

//Kim

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 01-03-07 21:01

On Thu, 1 Mar 2007 20:44:55 +0100, "Kim" <-> wrote:

>Min laserprinter er ved og løbe tør for toner, hvor kan kan jeg få fyldt den
>op?
>(Hvis det overhovedet kan lade sig gøre)

>Undskyld hvis dette ikke er den korrekte gruppe.

Det går nok her - Jeg tror ikke der er en printer gruppe...

Kig efter lasertoner patroner hos din lokale computerpusher. Ellers
har f.eks http://www.midtdata.dk/ et pænt stort udvalg....

Men tonerpatroner kan være så dyre, specielt hvis man skal have 4 stk
farvepatroner til farvelaseren, at det nogle gange kan svare sig at
købe en ny printer i stedet

<mlr>

Fra : Max

Dato : 01-03-07 21:31

Hej Kim

> Min laserprinter er ved og løbe tør for toner, hvor kan kan jeg få
> fyldt den op?

Hvad er det for en printer, de laserprintere jeg har med at gøre
bruger man ikke genfyld til, det er ikke besværet værd.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 23:50

Max wrote:
> Hej Kim

> Hvad er det for en printer, de laserprintere jeg har med at gøre
> bruger man ikke genfyld til, det er ikke besværet værd.

Det er en billig printer (Minolta 1300W), kostede vist nok 1000-1200
dengang.
Det svarer sikkert til en 700 i dag.

Så det kan godt være det ikke er besværet værd, men hvis det kunne gøres for
200 eller lign. vil det måske være et forsøg værd.

// Kim

Fra : Max

Dato : 01-03-07 23:59

Hej Kim

> Så det kan godt være det ikke er besværet værd, men hvis det kunne
> gøres for 200 eller lign. vil det måske være et forsøg værd.

Ok, jeg kan se at en ny toner koster omkring 500 kr. Men jeg ved ikke
hvor man køber refill toner til den og ved ikke hvad det koster, men pas
på, jeg har ødelagt gulvtæppe for mange penge ved at smide sådan noget
på kontorgulvet

--
Mvh Max

begin 666 frown.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$``````+V]O8RM_[V]O2'Y! $```,`+ `````/``\```(O
MG V9QY,"X6) QBK P?A*E$5BI76/9*:7*K:K"Y^H,CK6^-GPM>U9(T,U-@H-
$HP``.P``
`
end

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-03-07 11:30

"Kim" <-> skrev i en meddelelse

> [...]

Prøv at tage en kigger her:
http://www.tonerservice.dk/

http://www.dansktonerservice.dk/

> [...]
>
> Så det kan godt være det ikke er besværet værd, men hvis det kunne gøres
> for 200 eller lign. vil det måske være et forsøg værd.

Det kan varmt anbefales at lave den slags over et underlag der kan vaskes.
Eller alternativt udenfor, som Max siger: Det kan svine.
Jeg fik en 'fler-farvet' græsplæne

--
mvh Uffe