Min computer går kold
Fra : zycano@gmail.com

Dato : 27-02-07 22:37

Jeg har dette problem med selvsamlede computer, min computer har det
med at fryse hvor den eneste løsning er at genstarte. Det sker normalt
i sammenhæng med spil.

Jeg er meget i tvivl om hvad problemet er, Jeg kan udelukke varme, da
jeg efter den går kold ofte tjekker om der er nogle temperaturer som
er for høje, og mærker også fysisk på hardwaret

Jeg har:
Strømforsyning: Chill Ino. 450Watt
BUNDKORT: ASUS A8N-SLI Deluxe
CPU: AMD x2 4200+
GRAFIKKORT: ASUS Geforce 7900 GT
RAM: 2x512 geil
HARDDISK: MAXTOR 120 Gb

Det jeg har prøvet:
Formateret
Opdagteret alle drivere
Sætte BIOS til default

Håber i kan hjælpe!

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-02-07 23:33

zycano@gmail.com wrote in news:1172612190.511929.115260
@z35g2000cwz.googlegroups.com:

> Jeg er meget i tvivl om hvad problemet er, Jeg kan udelukke varme, da
> jeg efter den går kold ofte tjekker om der er nogle temperaturer som
> er for høje, og mærker også fysisk på hardwaret

Varme er nu ofte problemet ved de symptomer du nævner. Prøv at køre med
åbent kabinet og se om det hjælper. Hvis ja, så har du sikkert en
varmelomme, sandsynligvis omkring GPU'en.

Fra : Nicolai L

Dato : 28-02-07 16:49

<zycano@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Opdagteret alle drivere

Også chipset drivere? Jeg havde samme symptomer, indtil jeg opdaterede
disse. Indtil jeg opdaterede chipset driverne, var mine ram i kke
understøttet.

Nicolai