Kablingsproblemer
Fra : Henning Rasmussen

Dato : 25-02-07 17:53

Er der nogle der an hjælpe mig. Jeg har købt et fladskærmstv, dertil skal
kobles en multimaskine (dvd+vhs i samme, begge kan optage) der udover har
jeg også en DVD optager. Ifølge brugervejl. skal man kun sætte et
schartkabel fra hver maskine til tv, men skal man ikke forbinde de to
maskiner indbyrdes.Håber på hjælp.
MVH
Henning Rasmussen

Fra : MN

Dato : 25-02-07 18:17

"Henning Rasmussen" <hlr@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg også en DVD optager. Ifølge brugervejl. skal man kun sætte et
> schartkabel fra hver maskine til tv, men skal man ikke forbinde de to

Det kan du garanteret få.
Prøv i dk.teknik.tv+video som er gruppen til det.
Denne er til edb hardware.

Mogens