Mini SD + kortlæser
Fra : Ukendt

Dato : 25-02-07 17:04

Hej NG.

Jeg skal bruge et mini SD kort til lillepigens telefon samt en kortlæser til
PC´en.
Det ville være mest praktisk hvis kortlæseren kunne bruges til både mini SD
og alm. SD kort (fra mit kamera) uden for meget besvær og løsdele.

Er der forskel på kvaliteten af de forskellige kort og kortlæsere, for der
er godtnok stor forskel i priserne.
Har nogen et bud på hvor jeg finder begge ting billigst muligt, inkl. evt.
forsendelse. (kortet skal være på 1 GB)

Mange hilsner og de bedste ønsker for en dejlig dag...

Per.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-02-07 19:50

"Per Olsen" <per.olsen snabel-a post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsendelse. (kortet skal være på 1 GB)
>
> Mange hilsner og de bedste ønsker for en dejlig dag...

Prøv f.eks. at se på qxl. Der har jeg selv købt 2 forskellige
hukommelseskort for under halv pris. Fornylig købte jeg 2 gb sd kort til 130
kr. hos et firma, som reklamerer med samme kort på deres hjemmeside til 239
kr.
Prøv f.eks. at se her:
http://my.qxl.dk/search/search.asp?txtSearch=mini%20sd&Adv=1&catalog=5&IntitleAndDesc=1&Catg=1&ArticleType=0

Kurt