Hvilken printer ?
Fra : Kim S

Dato : 25-02-07 14:48

Min Canon Pixma IP4000 har fået det skidt med Cyan farven.
Har forsøgt alle de gængse råd m.h.t. rensning af hovedet, med
sprit, Isopropylalkohol og varmt vand. Efter rensning skriver den
4-5 linier af Cyan, så stopper den igen. Har forsøgt med flere
farvepatroner. Så den er dømt død. RIP....
Så må jeg se mig om efter en anden. Et must er, at jeg kan få
u-originale farvepatroner. Ellers bliver man jo ruineret.
Skriver en del fotos ud, så kvaliteten skal være iorden.
Hvilke printere skal jeg se efter ?

Mvh, Kim

Fra : Tonni Madsen

Dato : 25-02-07 15:09

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> u-originale farvepatroner. Ellers bliver man jo ruineret.
> Skriver en del fotos ud, så kvaliteten skal være iorden.

Jeg har en ip4200 og jeg er rigtig godt tilfreds... kopi patronerne koster
et par kroner mere, og så skal man flytte rundt på chippen, men jeg syntes
nu ikke det er så stort et problem... Ellers kunne man overveje et CISS som
er en billig løsning hvis man printer en del...
Er der forresten noget der har erfaringer med CISS til en ip4200, eller bare
i det hele taget, er det lige så smart som det giver sig ud for at være, og
kan det holde i længen, tænker bla. på slanger, og fittings...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Kim S

Dato : 25-02-07 15:16

"Tonni Madsen" <Tonnimadsen@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> bare i det hele taget, er det lige så smart som det giver sig ud for at
> være, og kan det holde i længen, tænker bla. på slanger, og fittings...

CISS ?? Er det noget mega-patroner ?

Mvh, Kim

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-02-07 15:42

Kim S wrote:
> CISS ?? Er det noget mega-patroner ?
> Mvh, Kim

Det kan du godt kalde dem - det er små tanke, der står ved siden af
printeren.

Kig under blæksystemer til Canon IP her:

http://www.importoeren.dk/

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Kim S

Dato : 27-02-07 16:07

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> Det kan du godt kalde dem - det er små tanke, der står ved siden af
> printeren.
>
> Kig under blæksystemer til Canon IP her:
>
> http://www.importoeren.dk/

Ok, tak...
I flg. denne tråd er det vist ikke helt problemfrit (læs: noget bøvl)
at bruge CISS:
http://www.stevesforums.com/forums/view_topic.php?id=114017&forum_id=40
Nogen her der har erfaring med at bruge dem ?

Mvh, Kim

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-02-07 15:45

Kim S wrote: