ændring af partition på medion 8818
Fra : Thomas Hansen

Dato : 25-02-07 12:52

Hej gruppe..
jeg har en medion 8818 og den harddisk der sidder i er delt op i et 300gb c
drev
og i et 20gb d drev hvor recover filerne ligger.
men jeg ville gerne have det lavet om så jeg ikke har et så stort c drev
og jeg har programmer som kan gøre det.

men mit spørgsmål er så, hvis jeg laver c drevet mindre evt. til 20gb kan
jeg så stadig bruge recover filerne
til at installere et nyt windows igen??

mvh. thomas

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-02-07 16:53

Thomas Hansen wrote:
> [...]
> drev og jeg har programmer som kan gøre det.
>
> men mit spørgsmål er så, hvis jeg laver c drevet mindre evt. til 20gb

Nej!.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen