skyder cd-drev ud
Fra : (-Peter-)

Dato : 23-02-07 14:44

hej..

er der nogen der har hørt om acer bærbare pc'er der fuldstændigt
umotiveret skyder cdrom-drevet ud engang imellem?

hvis ja, eller hvis nogen har en evt. løsning på problemet så skriv
endeligt..

/peter

Fra : Kent

Dato : 23-02-07 15:21

> [...]
>umotiveret skyder cdrom-drevet ud engang imellem?
>
>hvis ja, eller hvis nogen har en evt. løsning på problemet så skriv

Skyder den virkelig hele cd-rom-drevet ud? . Kan du ikke
optage det på video og smide klippe i binaer, for det vil vi da
gerne se .

Men, men - hvis det nu ER skuffen, der ryger ud, kan jeg stærkt
anbefale dig at lægge en cdrom i, købe et jagtgevær og så ellers
sidde og være klar! Billig lerdueskydning!!!! Det er en meget
spændende sport, faktisk. Selv har jeg støbt lerduer efter levende
model i mange år, men jeg arbejder stadigt med at få dem til at
flyve ordentligt.

Held og lykke.

Kent.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-02-07 14:51

> er der nogen der har hørt om acer bærbare pc'er der fuldstændigt
> umotiveret skyder cdrom-drevet ud engang imellem?
>
> hvis ja, eller hvis nogen har en evt. løsning på problemet så skriv
> endeligt..

Køb en ordentlig komputer!!

Jeg har selv en Acer 3613 og har akkurat samme problem. Det sker, når man
kommer til at trykke let i bunden, eller hvis man løfter maskinen forkert.
Mere skal der simpelthen ikke til.

Jeg har aldrig batteriet siddende i min, medmindre jeg specifikt skal bruge
det, ellers er det altid ude. Så jeg løfter min maskine ved at tage fat i
nederste højre hjørne med findrene i selve batterihullet. På den måde kan
jeg undgå at aktivere DVD drevet.

Claus