Øjenbetændelse
Fra : Else Arentoft

Dato : 01-07-01 10:48

Killinger på 1½ måned har fået øjenbetændelse. Jeg har badet med kamillete.
Kan jeg gøre andet, eller må jeg til dyrlæge?
Else

Fra : marianne hellemose

Dato : 01-07-01 11:47

Hej Else
Du skriver ikke noget om hvor meget og længe du
har badet med kamille, 5-6 gange dlg. i en uges tid
og er det ikke blevet bedre, ja så er det dyrlægens
tur så skal der stærkere medicin til.

--
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS

Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-07-01 13:09

Er det flere/alle killinger der har øjenbetændelse, ville jeg gå til
dyrlægen.

Øjenbetændelse kan være meget smitsomt, så du kan risikere at killingerne
smitter moderen og evt. andre katte

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats