PC_Suite_2.0.53.exe.exe
Fra : jama

Dato : 22-02-07 23:16

Er ikke helt klar over, om det er den rette gruppe til dette spørgsmål ?

Men når jeg vil installere dette program"PC_Suite_2.0.53.exe.exe" (har
downloadet en ny hvergang, jeg forsøger) til en sonny erikson mobil tlf,
k801i, standser det halvt inde i installationen, med nedstående tekst

Kildefilen blev ikke fundet
C\windows\indstaller\data1cab.kontrolere,at filenfindes,og du har adgang til
den???Hvad er det jeg ikke har adgang til!!

Hvad er der galt, har installeret PC suite til mine andre og knægtens mobil
tlf. på min bærbar uden problemmer, hvorfor vil denne pc suite, så ikke
installeres??De andre tlf. er nokia, motorola, og en til, hvad er der gået
skævt med denne install.
Mvh.Jama

Fra : KE Kofod

Dato : 23-02-07 01:36

jama skrev:
> [...]
> installeres??De andre tlf. er nokia, motorola, og en til, hvad er der gået

Hej.
Jeg har nu opdateret min PC suite til 2.0.53 uden nogen former for
problemer til min SE-K800i !.
Den virker meget fint her ved mig.
Mvh.
KE Kofod.