MaxTalk??
Fra : Rikke og Per

Dato : 22-02-07 22:12

Hvem står (stod) bag firmaet "MaxTalk"??

m.v.h.
Per

Fra : Fuzzbox

Dato : 22-02-07 22:18

Rikke og Per skrev:
> Hvem står (stod) bag firmaet "MaxTalk"??
>
> m.v.h.
> Per

Du kan læse mere inde på http://www.mobildebat.dk/

Mvh Fuzzbox

Fra : Kim Larsen

Dato : 23-02-07 15:35

"Fuzzbox" <fuzzbox71@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan læse mere inde på http://www.mobildebat.dk/

Og hvor på den side står der så noget om MaxTalk ?

Firmaet er i øvrigt nedlagt i følge deres hjemmeside.

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-02-07 22:30

http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=30081099

http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=maxtalk.dk

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Kenneth K

Dato : 23-02-07 18:59

Ja jeg ved da at Mikkel Daniel Lewandowski bor i Roskilde

Fra : Prikke

Dato : 23-02-07 20:03

On 23 Feb., 18:58, "Kenneth K" <Kennet...@sletmail.dk> wrote:
> Ja jeg ved da at Mikkel Daniel Lewandowski bor i Roskilde

> - Vis tekst i anførselstegn -

Ved du den nøjagtige adresse?? Sagen er, at jeg lige nøjagtig nåede at
overføre 598,- kr til firmaet inden de lukkede og har hverken fået
varer eller penge!

m.v.h.

Fra : Kenneth K

Dato : 25-02-07 14:49

Ved du den nøjagtige adresse?? Sagen er, at jeg lige nøjagtig nåede at
overføre 598,- kr til firmaet inden de lukkede og har hverken fået
varer eller penge!

m.v.h.

Kontakt Roskilde politi, de kender allerede til sagen