Chimpanser er også mennesker
Fra : dktekno

Dato : 22-02-07 20:56

Jeg så lige på DR1 idag sidst i udsendelsen omkring dyr i regnskoven,
hvordan chimpanser lever i regnskoven. En chimpansegruppe organiserede sig,
og sneg sig ind på en anden chimpansegruppe oppe i træerne. De brugte lyde
som kommunikationsmiddel som "følg mig" og hvad de ellers sagde. Alt var
organiseret. De omringede de andre chimanser, og efter klarsignal stormede
den angribende part den forsvarende part.

Under kampen dræbte de en af fjendens chimpanseunger, og den angribende og
sejrende gruppe, spiste derefter den dræbte chimpanseunge.

Jeg mener, at dette her minder så meget om menneskelig udfoldelse, at
chimpanser bør underlægges de samme regler og restriktioner som mennesket er
under, og møde de samme konsekvenser, som mennesket møder når de laver
ugerninger!

FN bør simpelthen sætte ind med fredsbevarende tropper i Ugandas regnskove,
for at forhindre sammenstød!

Og ja, jeg mener det her seriøst! Chimpanser er fuldstændigt ligesom
mennesker! Derfor bør de også underlægges både samme rettigheder, men også
samme konsekvenser som mennesket!

Fra : Poul Nielsen

Dato : 22-02-07 21:04

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg så lige på DR1 idag sidst i udsendelsen omkring dyr i regnskoven,

Jeg tror at du er ved nærme dig grænsen for hvor meget lort folk gider læse
og styrer du dig ikke ryger du i killfilteret hos læserne lige patruljen, BW
og de andre. Tænk over det.

Fra : dktekno

Dato : 22-02-07 21:06

Det jeg skriver er seriøst ment. Det er ikke "lort".

Du er bare dum og åndsvag og fatter ikke en skid. Du er et arrogant skide
fjols, og jeg gider ikke læse dine åndssvage kommentarer. Er der nogen der
burde komme i Killfilteret burde det være dig!

Fra : Søren

Dato : 22-02-07 22:35

> [...]
> fjols, og jeg gider ikke læse dine åndssvage kommentarer. Er der nogen der
> burde komme i Killfilteret burde det være dig!

1 - 0 til dk.tekno!

Søren

Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 00:14

On 2007-02-22 21:05:32 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com> said:

> Det jeg skriver er seriøst ment. Det er ikke "lort".

Jo, det er det. Du har tydeligvis enten ikke gennemtænkt hvad det er du
foreslår, eller også evner du det simpelthen ikke, hvilket dine talrige
tossede indlæg her i gruppen tyder på.

--
"Democracy must be something more than two wolves and a sheep voting on
what to have for dinner."   - James Bovard (1994)

http://titancity.com/blog/

Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-02-07 01:00

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, det er det. Du har tydeligvis enten ikke gennemtænkt hvad det er du
> foreslår, eller også evner du det simpelthen ikke, hvilket dine talrige
> tossede indlæg her i gruppen tyder på.

Jamen de mange sindsforvirrede indlæg om at forbyde bogstaveligt talt alt
mellem himmel og jord er slet ikke tossede hvertfald ikke ifølge ThomasB, Bo
warming, Patruljen og dktekno

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-07 03:13

"Peter B. P." <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in message

> Jo, det er det. Du har tydeligvis enten ikke gennemtænkt hvad det er
> du foreslår

Der foreslås at nogen *begrunder* at skattepenge skal hældes i
muslimhullet, mere end i fx et dansk kæledyrs-veterinær-gratisprincip

Helligkrigere der hader os, har DNA som os - giver det os pligt til at
støtte deres kamp mod os?

Tintin-tog forsinkedes af at gammel dame-passager fra togvinduet så
ræv springe på hjortekid.
At vi hælder penge i fredsbevarelse i Kosovo og Sudan m.m. er lige så
sindsygt som hvis vi beskyttede menneskeaber mod
menneskeaberkanibalisme

Fra : ThomasB

Dato : 22-02-07 22:46

Poul Nielsen skrev:

> Jeg tror at du er ved nærme dig grænsen for hvor meget lort folk
> gider læse og styrer du dig ikke ryger du i killfilteret hos læserne
> lige patruljen, BW og de andre. Tænk over det.

Tænk, sådan tror jeg de fleste har det med lige netop dig - pudsigt ik?

Fra : Peter

Dato : 22-02-07 23:25

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse

> Tænk, sådan tror jeg de fleste har det med lige netop dig - pudsigt ik?

Jamen det har jeg det helt fint med at du mener, jeg skrev det skam kun for
at være venlig, det var da ikke for at fornærme nogen.

Fra : ThomasB

Dato : 22-02-07 23:38

"Peter" <mega@klan.com> skrev i en meddelelse

> Jamen det har jeg det helt fint med at du mener, jeg skrev det skam kun
> for
> at være venlig, det var da ikke for at fornærme nogen.

Hedder du også Poul Nielsen?

Peter, Abdulla Hussein, Lynge radio og tv, Peter Madsen, Petersen, pip1160,
Poul Nielsen, Aaron Berg, Jakob Andersen, Jessup Johnson, Hermann von
Krauftsmeier, Master of faul smell and odour..

Fra : gb

Dato : 23-02-07 00:54

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> wrote in

> [...]
> pip1160, Poul Nielsen, Aaron Berg, Jakob Andersen, Jessup Johnson,
> Hermann von Krauftsmeier, Master of faul smell and odour..

Og han har været (siger han da) ypperstepræst i en satan-kult,
medarbejder hos Mother Theresa, koranskole-elev og mange andre sjove
ting.

--
GB

Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-02-07 01:04

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> Og han har været (siger han da) ypperstepræst i en satan-kult,
> medarbejder hos Mother Theresa, koranskole-elev og mange andre sjove
> [...]

Ja og Bodega Georg har været beboer på Christiania og medlem af pædofil og
sex-sekten "Guds børn" og så er han antinazist medens hans familie incl hans
mor var nazister under 2 verdenskrig.

Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 02:58

On 2007-02-23 01:04:09 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.com> said:

> "gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja og Bodega Georg har været beboer på Christiania

Og hvad er der galt i det?

> og medlem af pædofil og
> sex-sekten "Guds børn"

Og det kan du dokumentere?

> og så er han antinazist medens hans familie incl hans
> mor var nazister under 2 verdenskrig.

Og det kan du dokumentere?

--
"If you had a spouse that behaved like your government, you could not
only break free of the relationship, you might be able to collect

Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-02-07 09:00

> Og hvad er der galt i det?

Jeg troede af det var indlysende at Georg ikke både kan hykle op om at
Muslimer og autonome nasser på samfundet, samtidig med at han selv som ung
har levet på nas på fristaden der som bekendt ikke betalte reel husleje
forslet ikke at tale om el og gas. Iøvrigt bemærker jeg at du ikke stiller ?
ved hans påstande imod undertegnede.

> Og det kan du dokumentere?

Ja ifølge divs kristne blev en masse mindreårige piger udnyttet seksuelt af
Guds børn, Jeg skal retfærdigvis nævne at jeg ikke kender Georgs rolle i det
her, blot at Georg skrev at han havde været medlem af "Guds Børn" Google er
din ven check det selv ud.

Jeg må lie korrigere ifølge Georg var det kun hans mors familie der var på
den forkerte side under ww2. Igen google er din ven. Iøvrigt er det vist
ikke første gang denne prekære histore dukker op på usenet, som iøvrigt var
samme sted Georg selv fortalte den i sin tid.

Hama saleikum Poul Nielsen

Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 14:08

On 2007-02-23 08:59:53 +0100, "Poul Nielsen" <555@get2net.dk> said:

> [...]
> forslet ikke at tale om el og gas. Iøvrigt bemærker jeg at du ikke stiller ?

Måske frdi Gerog er vsentlig mere høvisk om dig end du er om ham?

> [...]
> her, blot at Georg skrev at han havde været medlem af "Guds Børn" Google er

Jeg vil stadig bede dig om at dokumentere det. DIne insinuationer læser
sig op af en §267 anmeldelse.

> Jeg må lie korrigere ifølge Georg var det kun hans mors familie der var på
> den forkerte side under ww2. Igen google er din ven.

Se ovenfor. Du har bevisbyrden.

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

http://titancity.com/blog/

Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-02-07 14:34

> Måske frdi Gerog er vsentlig mere høvisk om dig end du er om ham?

**LOL** Hahahaha Peter Peter Georg har tidligere givet undertegende med
grovfilen i den grad at det er sand fornøjelse at sparke igen.

> Jeg vil stadig bede dig om at dokumentere det. DIne insinuationer læser
> sig op af en §267 anmeldelse.

Jamen jeg har da ikke insinueret noeget som helst, jeg skrev <citat> Ja og
Bodega Georg har været beboer på Christiania og medlem af pædofil og
sex-sekten "Guds børn"<citat slut>

Så kommer Georg og fortæller os at:<citiat>

Men nu HAR jeg faktisk været et par nyreligiøse bevægelser igennem selv, og
HAR
sagt fra over for dem. Blandt andet spildte jeg et års tid med den kristne
guerilla-bevægelse "Children of God" (nu kalder de sig The Family) - men jeg
fik i det mindste et meget grundigt bibelkendskab, da vi skulle "memorere"
bibelvers i massevis.<citat slut>

og her er linket til Google Peter
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/c8b6a028af60d631?hl=da&

Georg har rent faktisk været med sexsekten "Guds børn" den sekt der i dag er
kendt for sine pædofile overgreb imod sine "Børn". Kom nu Peter fortæl os nu
noget pænt om Georg.

og så er han antinazist medens hans familie incl hans

> Se ovenfor. Du har bevisbyrden.

Har jeg bevisbyrden Peter ? nej det ved gud jeg ikke har det har Georg til
gengæld. Men nu får du linket hvor G.B. siger: <citat> my mother comes from
an austrian family, who - like everyone else in 1938-45 - were nazis<citat
slut> og her linket til google Peter.
http://groups.google.dk/group/soc.culture.pakistan/msg/cbeb78055f655db4?hl=d

Fra : gb

Dato : 23-02-07 09:43

Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in

> Og det kan du dokumentere?

Nej, det kan han ikke. De ting jeg har skrevet om P.N. er oplysninger
han selv er kommet med; de ting, han skriver om min familie har han
selv eller andre digtet.

Har man ikke pære, må man ævle.

--
GB

Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-02-07 11:03

> [...]
>
> Nej, det kan han ikke. De ting jeg har skrevet om P.N. er oplysninger
> han selv er kommet med; de ting, han skriver om min familie har han

Som man kan se i det nedenstående har Georg en fortid ikke bare på
Christiania, men også på Tvind!!!

Og efter det her nedenunder mail nr1 fortæller Georg/arcana selv at han var
medlem af Guds børn

Jeg har også fundet det indlæg hvor Georg fortæller om hans familie og
nazismen, dette poster jeg ikke da jeg ikke ser det som min pligt at ydmyge
Georg, men skulle Georg betvivl yderligere sender jeg det gerne til Peter
B.P.

From: "Arcana" <marsupi...@kangoroo.gov>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Re: Til Bo Warming
Date: Thu, 7 Mar 2002 17:38:06 +0100

"NoTrabajo" <trabaj...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er da spændende at læse om at mennesker kan blive mere fornuftige og
insigtsfulde med
> alderen. Det er åbenbart det der er sket med "arcana", hvis dine
oplysninger står til
> troende.

Nu ved jeg ikke, hvor PN har det fra, at jeg skulle have været på Tvind. Det
har jeg aldrig. Men jeg gik på Rens Efterskole i Sønderjylland, da Amdi og
konsorter var lærerkræfter det bemeldte sted, og det sidste Amdi sagde til
mig var: "Vi to bliver aldrig gode venner, Arcana!" - hvilket jeg allerede
på det tidspunkt tog som en stor ros.

Desuden har jeg ikke boet på Christiania i over tyve år, men har - i kraft
af at jeg arbejder med plantemedicin - haft kontakt til Sundhedshuset
derude.

Og hvad PN mener om mig, kan han roligt stoppe op i røven sammen med hvad
han ellers propper op i den.

Og her nedenunder fortæller Georg/arcana selv at han var medlem af Guds børn

/arcana

From: " P.N." <pip...@hotmail.com>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Re: Tillykke til Glistrup - 76 år i dag
Date: Sat, 1 Jun 2002 10:32:29 +0200

"Martin Kristensen" <cruSPAMSUXX...@gjk.dk> wrote in message
> det

> Tvind og
> der efter
> tilbragt flere år
> idiot kan du
>
> Er der hold i nogle af disse beskyldninger, eller kan I bare godt
> lide at svine hinanden til med tilfældige påstande?
>
> Mvh.
> Martin Kristensen

Læs lige dette link hvor en ung kvinde fortæller at alle mændene i sekten
kneppede hende som barn:
http://groups.google.com/groups?q=%22Children+of+God%22%2BIncest&hl=da&lr=&i
e=UTF8&oe=UTF8&selm=37ceedb0.75756801%40news.snafu.de&rnum=10

og her fortæller Arcana om sin tid i "guds børn":From: "Arcana"
<arc...@danbbs.dk>
Subject: Sv: Sai Baba afsl?et som p?ofil!
Date: 2000/05/29
Newsgroups: dk.livssyn.newage

annemo <a.mott...@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:K%eY4.1875$ZV.13...@twister.sunsite.auc.dk...

> Spørgsmålet er vel bare om det er sandt, det der hævdes? Det virker yderst
> troværdigt, og er vel egentlig meget nemt at finde ud af: Hvis den svenske

Ja, hvordan kan han fx trylle Rolex-ure frem (serienummer?)

> Sai Baba organisation er nedlagt, som det siges i dokumentet, så er der
nok
> noget om snakken. Og hvad med en dansk Sai Baba-forening? Hvis en sådan
> findes, må den vel også have en idé om disse beskyldninger?

Den består vel af mennesker, som har svært ved at indse, at de er blevet
holdt for nar i årevis. Det ville jeg også selv have det svært med. Men nu

Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 14:12

On 2007-02-23 11:02:30 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.com> said:

> [...]
> han ellers propper op i den.
>

> Og her nedenunder fortæller Georg/arcana selv at han var medlem af Guds børn

(indsat da din klippenklisten medførste en del seperatorer der kaster
min USENET reader af sporet):

[...]

En ting er at GB selv siger han HAR været med, *OG HAR SAGT FRA*. Hvad
i alverden ved du om hans aktiviteter i den bevægelse?

Har du i det hele taget andet end injurier at komme med, P.N.?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-02-07 14:42

> On 2007-02-23 11:02:30 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.com> said:
>
> En ting er at GB selv siger han HAR været med, *OG HAR SAGT FRA*. Hvad
> i alverden ved du om hans aktiviteter i den bevægelse?

Ja du lagde lige mærke til ordene *OG HAR SAGT FRA*. efter at hans venner
blev verdensberømte eller berygtede om du vil.

> Har du i det hele taget andet end injurier at komme med, P.N.?

Nåerh tænker du på den der krypto-racist der i årevis har generet mig, i går
skrev han helt uprovokeret at <citat> Og han har været (siger han da)
ypperstepræst i en satan-kult<citat slut>

Hvis man udbreder sådan noget om undertegnede, så tager man hvad der
kommer.

Fra : gb

Dato : 23-02-07 14:47

Peter B. P. <spamtrap@SPAMMERSMUSTDIEmacplanet.dk> wrote in

> Har du i det hele taget andet end injurier at komme med, P.N.?

Bare lad ham. Jeg er sgu ligeglad. Man kan ikke diskutere med
psykopater.

--
GB

Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-02-07 14:53

Nej og især ikke når de graver på www.google.com

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-07 03:05

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> wrote in message
> "Peter" <mega@klan.com> skrev i en meddelelse

> Krauftsmeier, Master of faul smell and odour..

Hvis du i Pennsylvania ser en amish-bondekarl med armen inde i hestens
røvhul, så er ham bare mekaniker.

Chimpanser lugter ikke være end muslimer.

Men TV har lige rost Dansk Spil for 10-mia-kr-fremgang og nævnte ikke
ludomani-problem -

Chimpanser kan ikke gøres ludomane og behandlingskrævende - derfor
elsker Godhedsindustrien dem ikke

En af mine tidligere spejder og klasse- kammerater er praktiserende
læge og mener at muslimer er som os og skal hjælpes som danskere. Hans
job kan betale sig for ham. Og kræver tossegod religiøs tro,
socialisme. Men betaler det sig for danskere at ofre mere på
muslimbander end på kæledyr? Er han solidarisk med nørrebrohundejere
der lemlestes af muslimbander, fx en af mine tidligere lejere der fik
6 knivstik i sig og mistede jakke,penge og mobil. Fordi en rottebande
omringede ham i mørket på Korsgade i 2001 - og politiet gad ikke tage
rapport om sagen. De er ansat til at fabrikere statistik om at Islam
er OK.

Fra : gb

Dato : 22-02-07 21:32

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in

> FN bør simpelthen sætte ind med fredsbevarende tropper i Ugandas
> regnskove, for at forhindre sammenstød!

Enig. De har jo ikke andet at give sig til.

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-07 02:37

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message
> "dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in

> Enig. De har jo ikke andet at give sig til.

Vi er på vej ned af et sindsygens skråplan. Stop det.

Vi bør ikke være i lommen på religiøse dogmer om at muslimbander er
mere ELSK-VÆRDIGE end vore kæledyr - hvad er der særligt ved
human-DNA, når milliarder af muhamedanermødre føder langt flere børn
end de kan forsørge, idet de satser på vor tossegodhed?

Fra : Ingolf

Dato : 23-02-07 02:45

> Vi er på vej ned af et sindsygens skråplan. Stop det.

Fr en gangs skyld er jeg enig med dig Bo.

Fra : Kim2000

Dato : 22-02-07 21:36

> [...]
> er
> under, og møde de samme konsekvenser, som mennesket møder når de laver

Så skal du endda også lige huske
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article273920.ece

Fra : Poul E Hansen

Dato : 22-02-07 21:37

On 22 Feb., 20:55, "dktekno" <dkte...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Under kampen dræbte de en af fjendens chimpanseunger, og den angribende og
> sejrende gruppe, spiste derefter den dræbte chimpanseunge.

Ja der er noget med chimpanser og drab på andre aber og artsfæller

> [...]
> under, og møde de samme konsekvenser, som mennesket møder når de laver

Gi´r ingen mening.

> FN bør simpelthen sætte ind med fredsbevarende tropper i Ugandas regnskove,
> for at forhindre sammenstød!

Lad os starte/nøjes med at stoppe menneskers fangst og slagtning af
aberne. Måske er det det der har gjort dem sindsyge.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-07 02:41

"Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> wrote in message
> [...]

> mennesket er
> under, og møde de samme konsekvenser, som mennesket møder når de

Gi´r ingen mening.

> [...]

Lad os starte/nøjes med at stoppe menneskers fangst og slagtning af
aberne. Måske er det det der har gjort dem sindsyge.

BW: Og løver ville spise gulerødder, hvis ikke Søren Gerickes
kød-reklame for "Mesterhak" havde været vist i TV?
Vågn op til livet.

Fra : Ingolf

Dato : 23-02-07 02:47

> BW: Og løver ville spise gulerødder, hvis ikke Søren Gerickes kød-reklame
> for "Mesterhak" havde været vist i TV?
> Vågn op til livet.

LOOOOOOOL
Hvad holder di fra at blive stand-up komiker, ligesom GB ? Hvergang han
rejser sig op griner alle! :D

Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 02:59

--
"A casual stroll throug the lunatic asylum shows that faith does not
prove anything." - Friedrich Nietzsche

http://titancity.com/blog/

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-07 03:50

> [...]

Hvis jeg havde socialistiske meninger ville jeg i job-succes på
komikscene kunne overgå Anden osv og udgive alt usenetskriveri som
bestseller-bøger, men så demokratisk er Danmark ikke at der er lighed
for loven vedr det vigtige, ytringsvilkår

> "A casual stroll throug the lunatic asylum shows that faith does not
> prove anything." - Friedrich Nietzsche

Det citat har jeg ikke stødt på - måske fordi jeg mest har læst
Nietzsche i dansk og engelsk oversættelse.
Har nogen kilde til hvilken bog eller brev evt blot årstal?

Han var på nervesanatorie asyl i ½ år 1889 alene fordi han havde
omfavnet en hest og sang på gaden og især fordi hans
ex-universitetskolleger og "venner" ikke kunne lide hans ateisme.
Og han fandt de van Gogh agtige alkoholikere i nabo-sengene så
sympatiske og sunde og interessante som andre tyskere, men skrev ingen
bøger eller breve da, mener jeg.

Er citatet fra hans barndom hvor han var på hospital for sine
livslange smerteproblemer , der nok var neurologiske/hypokondriske?
Dengang kan han have passeret psykiatrisk afdeling eller han har talt
med læger om religiøsiteten hos megalomane neurosyfilitiker (hvad han
bestemt aldrig blev selv)
Han var i sin barndom klog som en præst - og det gir misundelse og
sindsyg-anklage, som han og den geniale søster nok har brugt til at få
ulæselige bøger solgt - bl.a. fik hun Zarathustra i rygsækken på
titusinder af skyttegravssoldater 1914-18. Fandt sponsorer.

De næste 11 år passedes han i landsby af sin mor og søster og
mediterede og musicerede glad og lykkelig og usindsygt, men var i
rullestol pga neurologiske lammelser de allersidste år. Han var aldrig
psykiatrisk diagnosticerbar mere end fx en typisk usenetter er.

Fra : ThomasB

Dato : 22-02-07 22:32

dktekno skrev:
> Og ja, jeg mener det her seriøst! Chimpanser er fuldstændigt ligesom
> mennesker! Derfor bør de også underlægges både samme rettigheder, men
> også samme konsekvenser som mennesket!

Vend den om - mennesker minder om Chimpanser.

Mennesker er dyr.

Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 00:15

On 2007-02-22 22:31:34 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik
dk> said:

> Vend den om - mennesker minder om Chimpanser.
>
> Mennesker er dyr.

Plus det løse, som fx. intelligens og avanceret kultur.

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-07 03:27

> Plus det løse, som fx. intelligens og avanceret kultur.

Danskere beviser at de er ikke-sindsyge dvs menneskeværdifulde ved at
spille spillet som ikkesindsyge.
Dette skuespil kan muslimer også spille med på, ret ofte.
Men er det nok til at give dem menneskerettigheder.?

Edison kom af kulturbaggrund som den danske. Muslimer har intet
opfundet. Jeg kan bedre lide katte - og kun tåbelig EU-lov hindrede
min barnløse kone at købe et abekæledyr med til Danmark fra
SydøstAsien, da hun efter nogen tids samliv med mig indså, at hun ikke
kan få børn og heldigvis fandt nyfødte hittekillinger i papkasse i
park i Tokyo og adopterede dem hertil. Japan er rabies-fri sføli, så
import hertil var nem.

En muslim, der gives bedre skolegang end koranskolernes kan opnå
ingeniørfærdigheder helt som Edisons - men vi mangler ikke ingeniører,
og de bruger let teknikken til terror.
En Hamburg-ingeniør.muslim fløj ind i WTC

Fra : Bo Warming

Dato : 25-02-07 12:55

> Vend den om - mennesker minder om Chimpanser.
>
> Mennesker er dyr.
Og når man dissekerer menneskeabehjerner kan man ikke finde
nogetsomhelst der skulle gøre dem mindre intelligente end os - ej
heller kemiske og skanningstekniker tyder på at vi har anden
overlegenhed end DEN TILLÆRTE KULTUR - og anatomi til overhåndskast a
la baseballpitcher dvs med morderisk præcision og fart
Aber kaster underhånds. Indtil bue og pil har det gjort enorm forskel

Fra : Søren

Dato : 22-02-07 22:41

> [...]
>
> Og ja, jeg mener det her seriøst! Chimpanser er fuldstændigt ligesom
> mennesker! Derfor bør de også underlægges både samme rettigheder, men også

Hej

Chimpanser lever i den vilde natur!
Hvis de kom ind i byerne og fik et arbejde, så kunne vi snakke om det.

Men så skulle de også have stemmeret og betale skat.

Nej, jeg mener at vi bør lukke junglen. De bygger uden byggetilladelse,
tager stoffer og spiller musik jeg ikke forstår!

Søren

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-07 04:13

"Søren" <leaveme@alone.dk> wrote in message
> [...]
> det.
>
> Men så skulle de også have stemmeret og betale skat.

Hvormeget skat betaler BZ-aberne og muslim-aberne?

Der skal kunne skabes godhedsindustrielle job for at man får
menneskerettigheder - det er kriteriet.

Kamal Qureshi vil give præ-teenagere ret til at afgøre om abort
(stjæle forældremyndighed fra dem der holder af børnene) og sætte
valgretsalder kraftigt ned og har meget af SF med på det.
Chimpanse-humanrights-problematik er vidt forgrenet ,
og sentimentalisme er vigtigere end arv-miljø-science

Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 00:13

On 2007-02-22 20:55:59 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com> said:

> [...]
>
> Og ja, jeg mener det her seriøst! Chimpanser er fuldstændigt ligesom
> mennesker! Derfor bør de også underlægges både samme rettigheder, men også

Jeg tror det er på tide at du tager din medicin, makker.

Fra : Ingolf

Dato : 23-02-07 01:03

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message
> Jeg så lige på DR1 idag sidst i udsendelsen omkring dyr i regnskoven,

tjaa hvis vi ikke er nedstammet fra aberne, så har mange her i gruppen nok
travlt med at lede efter starttråden fra 4000 år siden? ;)

Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-07 02:28

> [...]
>
> Og ja, jeg mener det her seriøst! Chimpanser er fuldstændigt ligesom
> mennesker! Derfor bør de også underlægges både samme rettigheder,

Det du skriver er fint supplement til Krarups bog "Dansen om
menneskerettighederne" og anden glistrupisme.
En af min kones fire katte er adopteret, nærmest gift med en af mine
lejere, en sær eneboer og IT-ansat, og der er ingen tvivl om at han
holder mere af dette dyr end af sin dansk-muslimske mor og nogen
andre.
Halvdelen af mit kvarters enlige mænd har en hund, der er deres
kæreste eje, og som "har dem" når kræet luftes i Nørrebroparken

Det er skruen uden ende, at naturlig gensidig forsikring mellem
menneskevenner skal udstrækkes til muslimer, der hader os, og trænger
ind i landet, grundløst. Både mht socialhjælp og
kriminalitetsbeskyttelse bør vi overlade muslimer til hinanden - de
elskes ikke mere end dyr. Udvis.

Vi er på vej ned af et sindsygens skråplan. Stop det.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-02-07 09:39

On Thu, 22 Feb 2007 20:55:59 +0100 "dktekno" <dktekno@gmail.com> sent
the following smoke signals:

>Og ja, jeg mener det her seriøst! Chimpanser er fuldstændigt ligesom
>mennesker! Derfor bør de også underlægges både samme rettigheder, men også
>samme konsekvenser som mennesket!

Nemlig, giv chimpanserne et ungdomshus!

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peter B. P.

Dato : 23-02-07 14:12

On 2007-02-23 09:38:32 +0100, Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> said:

> On Thu, 22 Feb 2007 20:55:59 +0100 "dktekno" <dktekno@gmail.com> sent
> the following smoke signals:

> Nemlig, giv chimpanserne et ungdomshus!

Duh... det har de allerede.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 23-02-07 13:22

On 23 Feb., 02:40, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
> BW: Og løver ville spise gulerødder, hvis ikke Søren Gerickes
> kød-reklame for "Mesterhak" havde været vist i TV?

Nej. Og jeg mener hvad jeg skrev. Jeg siger ikke man ikke må slå dyr
ihjel, men der er (selvfølgelig) nogle måder der er uacceptable at
slå dem ihjel på eller behandle i øvrigt.