måle temperatur på harddisk ?
Fra : Punish the deed, NOT~

Dato : 21-02-07 21:42

jeg læste i dag at den helst skulle være 40 grader og så tænkte jeg at
det kunne være spændende at se hvor varm den er men hvilket software
bruger man til det ?

og gad vide om harddisken når ned på 25grader med vandkøl ? for så
bliver der da ikke solgt mere vandkøl til harddiske

for der skulle jo efter googles test komme fejl ved 25grader og den
skulle køre mest stabil ved 40

Fra : kep

Dato : 21-02-07 22:25

"Punish the deed, NOT the breed" <Pet your pit@dont pit your pet.dk> skrev i
en meddelelse news:dhbpt2d5h4h9kjpfbkgb29harrbjfagjui@4ax.com...
> [...]
> bliver der da ikke solgt mere vandkøl til harddiske
>
> for der skulle jo efter googles test komme fejl ved 25grader og den

Hej
Du kan bruge HDD Health
http://www.panterasoft.com/

--