Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
så er der gevinst !!
Fra : max

Dato : 21-02-07 18:10

Hvor svært kan det være? Man sidder bare derhjemme og checker mail, og så
pludselig får man sådan en mail her, hvor det viser sig at jeg har vundet 1
million euro gennem min emailadresse...!

Er vi mon mange som oplever denne store lykke? Er det noget man bør gå
videre med, eller har politiet nok af den slags henvendelser...?

mvh Preben

batch: nm/207161/WOP

ticket number; 46939

REF: NM/BC921245/KY14

LUCKY No: W-91237-H°67/B4

We are pleased to inform you that your e-mail address has won the
staatsloterij (?1.000.000) One Million Euros program held on 19th of
february 2007, released today 21st February 2007.you are to contact Mr
kelvin buyalos

Tel: +31 643 663 271

Fax: +31 847 116 715

Email:slpclaimcenter@aim.com

Melissa Daniels

Coordinator.

Fra : Michael

Dato : 22-02-07 00:38

"max" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> staatsloterij (?1.000.000) One Million Euros program held on 19th of
> february 2007, released today 21st February 2007.you are to contact Mr

Tillykke tillykke - nu skal du sikkert bare indbetale nogle tusinde euro for
at kunne få din million...

Fra : max

Dato : 22-02-07 12:52

> Tillykke tillykke - nu skal du sikkert bare indbetale nogle tusinde euro
> for at kunne få din million...
Nogen der har prøvet at følge op på dette? Er det noget man bør melde et
elller andet sted?