Barcelona lufthavn - Calella
Fra : Bent Skogemann

Dato : 20-02-07 17:27

Hej

Ved I om der kører tog/busser fra lufthavnen og til feriebyen Calella ?

Hvis man lejer en bil i lufthavnen - kan den så afleveres i Calella ?

Hvis nogen har erfaring med ovenstående hører jeg gerne fra Jer.

mvh. Skoge

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 20-02-07 23:53

Hej Bent!
Her er togkøreplaner for Barcelona og omegn
http://www.renfe.es/cercanias/barcelona/index_horarios.html
I feltet "Origen" vælger I Aeroport og i feltet "Destino" vælger I Calella.
I feltet "Entre" vælger I afgangstid. Vælger rejsedato og derefter klikker
på feltet "Intenario".
Mvh. Jesper

Fra : Alice Ellingsen

Dato : 23-02-07 17:39

Bent Skogemann <skoge@stofanet.dk> skrev:
>Hej

> [...]
Lufthavnen ligger syd for, Calella nord for Barcelona, og der er
nærbane på begge strækninger, men I må skifte i centrum.