printer
Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 20-02-07 16:24

Hej
Jeg har en printer; canon i 560
Den er jeg glad for den var billig for 4 år siden, men
udviklingen går jo stærkt og patronerne er ret dyre, jeg
laver som alle andre mange billeder, men er interresere
i en printr der kan gøre det billigere, har I et forslag?

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Lyrik

Dato : 21-02-07 02:17

Den 20.02.2007 kl. 16:24 skrev Kevin Vilhelmsen
<skovalleen10@fjerndettestofanet.dk>:

> [...]
> jo stærkt og patronerne er ret dyre, jeg laver som alle andre mange
> billeder, men er interresere i en printr der kan gøre det billigere, har
++++++++++++++++
En nyere Canon med seperate patroner ser ud til at have sine fans.
Spørgsmålet om billeder er:Hvor mange? Hvor store? På hvilket papir?

Efter mange blækprintere købte vi en HP farvelaser. Tilfredshed i flere
år. Men nu stod vi og skulle spekulere på om vi skulle spytte for 2400
kroner tonerpatroner i den, eller hvad ellers?

Når jeg gør op med vores forbrug, så er det min kone der printer mest. Men
det er Exel regneark og kvitteringer m.m.
Der går længe imellem at jeg printer fotos efterhånden, på trods af at jeg
fotograferer ivrigt. De bliver fremvist på kompjuteren eller på kameraet
som har 3" skærm.. Ind imellem ryger der en A4 op på køleskabet.

Rigtige fotos har man kun at fremvise når man får dem lavet hos
fotohandleren eller i brugsen over nettet.
I grunden tror jeg den billigste måde at lave fotos på er på den måde. De
bliver noget flottere.

Jeg er ligesom gået ind i tredie fase.- 1fase. -Blæksprøjte. 2fase.
-Farvelaser.

3. fase:
Brother HL2030 sort-hvid laserprinter til konen. Støjsvag, billig(ca.
700), økonomisk og strømbesparende i forhold til den evigt tromletæskende
farvelaser. Kun en fast tromle,-ingen tromletæsk.

Til mig-(selvfølgelig deles vi om det hele) en Canon Selphy 510 der laver
RIGTIGE FOTOS 10x15 -lydløs sublimationsprinter der kører foto 3 gange
igennem og ligner en offsetmaskine i miniformat. 2 kroner stykket.
Medfølgende fotopapir-print til kant-vådstærk og slagfast overflade. Fotos
til at tage med og gemme.

Til større fotos: Brugsen over nettet.

Nu kan du jo spekulere videre
Hilsen
Jens

--
Sendt med iso-8859-1.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 22-02-07 18:13

Lyrik skrev:

Tak for svaret, der er en del at tage stilling til,
læste lige Tænk som er forbrugerrådets blad, min løsning
lige nu er langt fra den dårligste økonomisk, så jeg
tænker at så længe skuden den går...
men igen der noget at tænke over og tak for svaret

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen