Sende SMS igennem PC på Nokia?
Fra : Tom

Dato : 16-02-07 15:00

En af mine venner har fået den helt nye Nokia musikafspiller telefon.

Han vil gerne slutte den til computeren og sende SMS.

Nokia PC Suite er for besværligt siger han.

Findes der ikke et simpelt og godt program?

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-02-07 17:14

Hvilken model ?

Er det en af dem med esktra huk. kort i, så køb en kortlæser...

Fra : Tom

Dato : 16-02-07 20:49

"Anders (6400)" <helthen@iskoven.dk> wrote in message
> Hvilken model ?
>
> Er det en af dem med esktra huk. kort i, så køb en kortlæser...

Hvordan sender man SMS igennem en kortlæser?

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-02-07 21:50

> "Anders (6400)" <helthen@iskoven.dk> wrote in message

> Hvordan sender man SMS igennem en kortlæser?

Glem det, Anders er et papand til at læse andres indlæg.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-02-07 21:55

Og du er en skovl....er det måske ikke menneskeligt at fejle.....

SOV GODT

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:45d6190c$0$832$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Lars C

Dato : 16-02-07 23:15

Anders (6400) skrev:

>Og du er en skovl....er det måske ikke menneskeligt at fejle.....

Problemet er at du fejler hele tiden.

--
Lars C

Fra : Peter SD.

Dato : 18-02-07 11:54

Anders (A-6400 osv osv.....)

Citat fra dig selv: "så ved jeg reelt ikke, hvad der kan være galt."

- brug det dog i din signatur !!!!

Til andre her i NG, husk på Anders´ egne "vise" ord, hvergang i læser et
indlæg fra ham.....

--
Peter

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 17-02-07 16:57

Hejsa

>Nokia PC Suite er for besværligt siger han.

Ja, det går lidt langtsomt - men tilbyder hans teleselskab ikke en
plug-in til Outlook ?

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk