Samsung SGH-X680
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 15-02-07 18:08

Har lige købt ovennævnte telefon. Jeg synes, der er meget ekko/støj på
samtalerne. Det være sig både i min ende og modtagerens sammenlignet
med en S/H 800I.

Er det normalt for modellen eller er der noget galt med den?

Fra : Jean

Dato : 16-02-07 22:44

Peter skrev:
> [...]
> med en S/H 800I.

> Er det normalt for modellen eller er der noget galt med den?

Det skal jeg ikke kunne sige. Men jeg har før snakket i en Samsung X160, og
synes lydkvaliteten var pænt dårligere end mine egne telefoner; T630 og
k610i, men fandt ud af at Samsungs billige modeller ofte kune være dårligere
i lyden...

Mvh Jean.

Fra : Jens Andersen

Dato : 17-02-07 23:24

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv at holde den lidt hårdere mod øret og eller sænk lydstyrken