Samsung E330 adgangskode
Fra : Bjarne Pedersen

Dato : 15-02-07 14:44

Jeg har købt en brugt samsung E330,isat simkort og indtastet pinkode som den
godkender,men så beder den om en adgangskode, jeg har prøvet med 00000000
som er fabrikskoden,men den kan ikke låse telefonen op.
Findes der en måde man kan låse telefonen op, evt resætte den, eller har jeg
gjort en skidt handel.
MVH. Bjarne

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 15-02-07 14:57

Prøv denne side www.trycktill.com

Det er sikker din model er derinde, så prøv evt. E310, der er vel ikke den
store forskel...

Hvis det ikke kan hjælpe, så har du nok gjort en skidt handel.

Telefonen kan være operatør låst !

Fra : Bjarne Pedersen

Dato : 16-02-07 10:31

Tak for hjælpen.Det løste ikke problemet, så jeg må finde på noget andet.
MVH. Bjarne

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 15-02-07 17:53

> [...]
> 00000000 som er fabrikskoden,men den kan ikke låse telefonen op.
> Findes der en måde man kan låse telefonen op, evt resætte den, eller har

Den der har haft den før, har lagt en telefon låsekode på.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-02-07 10:43

Vedkommende du har købt den af, har med stor sansynlighed solgt dig en låst
telefon uden at være klar over det...

Hvis han har solgt den til dig, som værende ikke låst, og den så er det, når
du får den, så må vedkommende ryste op med det det koster at få den låst
op....

Typisk 100,-