24 asylsvindlere har mødt Allah
Fra : Jesper

Dato : 17-02-07 15:18

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6139431.html

24 indvandrere savnes efter forlis

24 mennesker frygtes omkommet, efter at en båd med illegale indvandrere
sank i havet ud for den græske ø Samos. Det oplyser de græske
myndigheder i dag.

Indvandrerne var alle fra Somalia, og lørdag var fire lig blevet
bjærget. De somaliske indvandrere sejlede fra Tyrkiet og håbede
tilsyneladende at komme til Grækenland - og dermed til EU.

En helikopter, et flådefartøj og to både fra den græske kystvagt
deltager i eftersøgningen.

--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-02-07 15:27

> [...]
>

> 24 mennesker frygtes omkommet, efter at en båd med illegale indvandrere
> sank i havet ud for den græske ø Samos. Det oplyser de græske

ja det er forfærdeligt - synes du ikke???

> [...]
> tilsyneladende at komme til Grækenland - og dermed til EU.
>
> En helikopter, et flådefartøj og to både fra den græske kystvagt

lad os håbe at alle ikke er omkommet

Peter

Fra : Jesper

Dato : 17-02-07 15:34

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> wrote:

> ja det er forfærdeligt - synes du ikke???

Det ville da have været værre hvis de fik lov til at nasse på EU.

> lad os håbe at alle ikke er omkommet
>
> Peter

Hvorfor det? De vil da blive himmelhenrykte over at møde Allah.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-02-07 16:43

> Det ville da have været værre hvis de fik lov til at nasse på EU.

> Hvorfor det? De vil da blive himmelhenrykte over at møde Allah.

du er det mest usmagelige menneske jeg til dato har mødt.

sidder og overvejer om man overhovedet kan bruge betegnelsen menneske om
dig. Menneskelige egenskaber er du i hvertfald totalt blottet for

Peter

Fra : Thomas H.

Dato : 17-02-07 17:39

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> skrev i en meddelelse

> du er det mest usmagelige menneske jeg til dato har mødt.
>
> sidder og overvejer om man overhovedet kan bruge betegnelsen menneske om
> dig. Menneskelige egenskaber er du i hvertfald totalt blottet for

Ja det er sgu ikke særlig pænt at høre på!!
Men hvor mange mennesker i mellemøsten ville mon have samme tanker, og måske
juble i gaderne, hvis et skib med 24 amerikanere forliste? Vil du også kalde
dem umennesker, eller ville du så være bange for at blive kaldt racist?

Fra : Peter B. P.

Dato : 17-02-07 18:14

Thomas H. <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

> [...]
> dem umennesker, eller ville du så være bange for at blive kaldt racist?

PKN er en af dem med "de rette holdninger". Han tåler ikke kritik af
hans såkaldt moralske ophav.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 18-02-07 00:01

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> også kalde dem umennesker, eller ville du så være bange for at blive kaldt

jeg vil reagere præcis som jeg gjorde over for Jesper og over for de idioter
der festede den 11 september

Peter

Fra : Ralph

Dato : 18-02-07 00:12

> [...]
> også kalde dem umennesker, eller ville du så være bange for at blive kaldt

JEG ville ikke, de er lidt ligesom de mange racister her i gruppen - ingen
respekt overhovedet. Mao. mennesker der glædes over andres død er
persona-non-grata (eller hvordan det nu staves).

--
Ralph

Fra : Peter B. P.

Dato : 18-02-07 00:28

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> JEG ville ikke, de er lidt ligesom de mange racister her i gruppen

Jeg kender ingen racister her i gruppen.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 18-02-07 11:51

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender ingen racister her i gruppen.

og mennesker der ikke engang vil stå ved de holdninger de har kan jeg slet
ikke have respekt for

Peter

Fra : @

Dato : 18-02-07 00:53

On Sun, 18 Feb 2007 00:11:45 +0100, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
>JEG ville ikke, de er lidt ligesom de mange racister her i gruppen

hvem er det???

/Albert Camus/

Fra : Peter B. P.

Dato : 18-02-07 04:30

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> hvem er det???

Stort set de samme som de lyserøde elefanter han ser spankulere
omkring...

Fra : @

Dato : 17-02-07 19:26

On Sat, 17 Feb 2007 16:42:42 +0100, "Peter K. Nielsen"
<ikketaleom@.dk> wrote:

>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse

>du er det mest usmagelige menneske jeg til dato har mødt.

kender du slet intet til muhamedaneres indstilling til jordelivet???

/Albert Camus/

Fra : Martin

Dato : 18-02-07 01:22

On 17 Feb., 19:26, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

> kender du slet intet til muhamedaneres indstilling til jordelivet???

Nej, de røde ved intet andet om muhammedanere end at de er "svage" og
derfor MÅ de værne om dem. Du kan læse om de rødes tragedie hos
Skinner under overtro hos duer, og Pavlov under betingede reflekser.

Mvh
Martin