Imam ansat på Riget
Fra : Kert Rats

Dato : 16-02-07 14:48

Imam ansat på riget for at sjælesørge de døende muslimer.

Hvis Riget ansætter en sådan middelalderlig troldmand for statens penge, så
kunne de jo også ansætte en sjælesørger fra Scientology! De har vel ligeså
meget ret til en sådan som muslimerne.

Dette eksempel er givet for at vise den himmelråbende idiotiske
særbehandling af herværende kulturberigere - muhamserne.

Føj for satan!

Venligst

Kert Rats
*****************
mens de forstandige er fulde af tvivl.
Bertrand Russel

Fra : Allan Riise

Dato : 16-02-07 15:09

Kert Rats wrote:
> [...]
> penge, så kunne de jo også ansætte en sjælesørger fra Scientology! De
> har vel ligeså meget ret til en sådan som muslimerne.

Næ, for Scioentologi er ikke en anerkendt religion i Danmark.

Der er også tilknyttet Rabbinere til riget, og i det omfang man kan nøjes
med at de ikke er fastansat p.g.a. der ikke er patientunderlag nok, så er
det ikke nødvendigt at ansætte nogen, men er der mange nok af en anerkendt
religion til at det kan godtgøres at det svarer til "fuld" tid, så ansætter
man selvf. en "præst" fra pågældende religion.

> Dette eksempel er givet for at vise den himmelråbende idiotiske
> særbehandling af herværende kulturberigere - muhamserne.

Det er da ikke særbehandling, det ville det være hvis ingen andre religioner
havde en "præst" men f.eks. så er der jo ansat 1 folkekirkepræst.

--
Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-02-07 15:25

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
>

> Det er da ikke særbehandling, det ville det være hvis ingen andre
> religioner havde en "præst" men f.eks. så er der jo ansat 1

OG, der er jo langt flere troende muslimer, end der er troende kristne på
Riget, så det giver fin mening.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-02-07 15:59

On Fri, 16 Feb 2007 15:25:15 +0100, Knud Larsen wrote:

> OG, der er jo langt flere troende muslimer, end der er troende kristne på
> Riget, så det giver fin mening.

Naah, de er blot mere "hårdtslående"

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 16-02-07 15:09

In news:bCiBh.61$9l2.48@news.get2net.dk,
Kert Rats <stendod@gravklar.dk> typed:

> Dette eksempel er givet for at vise den himmelråbende idiotiske
> særbehandling af herværende kulturberigere - muhamserne.
>
> Føj for satan!

For en sjælden gnag er jeg direkte uenig, der er også præster ansat, så det
har intet med særbehandling at gøre, men ligebehandling, så det er helt ok
med mig.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 16-02-07 15:11

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> For en sjælden gnag er jeg direkte uenig, der er også præster ansat,
> så det har intet med særbehandling at gøre, men ligebehandling, så

Hvad øjnene skal læse.....

Utroligt, men vi er ganske enige.

--
Allan Riise

Fra : kk

Dato : 16-02-07 17:32

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dette eksempel er givet for at vise den himmelråbende idiotiske
> særbehandling af herværende kulturberigere - muhamserne.

Hej NG,
Når vi taler om døende mennesker, må det være en ret for enhver, at komme
til at tale med en præst for den religion, som man nu engang tror på, og som
kan tilkaldes. Er der mange indenfor samme religion, kan det være praktisk
an ansætte en præst derfra.
alt andet forekommer afskyeligt og menneskefjendsk.
mvh (og tænk på, at det også bliver din tur en dag.)
kk

Fra : gb

Dato : 16-02-07 18:25

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in

> [...]
> religion, kan det være praktisk an ansætte en præst derfra.
> alt andet forekommer afskyeligt og menneskefjendsk.

Problemet er ikke den konkrete situation, nemlig at de skal have lov
til at snakke med en imam når de skal dø. Det er selvfølgelig helt i
orden.

Problemet er, at der er kommet så enormt mange af dem i løbet af de
sidste 30-35 år, samt at de isolerer sig og får en helvedes masse børn.

--
GB

Fra : kk

Dato : 16-02-07 19:44

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Problemet er, at der er kommet så enormt mange af dem i løbet af de
> sidste 30-35 år, samt at de isolerer sig og får en helvedes masse børn.

Det er jeg enig med dig i, men det har ikke noget med behandling af døende
at gøre.
Her bør man opføre sig anstændigt, uanset...
mvh
kk

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-02-07 21:04

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jeg enig med dig i, men det har ikke noget med behandling af
> døende at gøre.
> Her bør man opføre sig anstændigt, uanset...

Gu' skal man ej. Dumme svin skal behandles som dumme svin - døende eller ej
(og det er en helt generel betragtning, inden du kommer for godt i gang).

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : kk

Dato : 16-02-07 22:30

> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Gu' skal man ej. Dumme svin skal behandles som dumme svin - døende eller
> ej

Jamen det bliver du så nok også, - til sin tid.

> (og det er en helt generel betragtning, inden du kommer for godt i gang).

jamen jeg stopper her--

kk

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-07 00:35

> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Gu' skal man ej. Dumme svin skal behandles som dumme svin - døende
> eller ej (og det er en helt generel betragtning, inden du kommer for
> godt i gang).

Muslimer bør udvises - også selvom ikke alle er dumme svin

Hvem der er farlige kan end ikke en landsret afgøre, så BETTER SAFE
THAN SORRY - ud med dem

Fnidder om integratíonsforbedring bør ikke overskygge for målet

MUHAMEDANER FRIT OMRÅDE

De mange vi næppe slipper af med, bør vi som enkeltpersoner vise
vennesæl danskhed - det er mere værd mht at mindske farlighed end alt
som staten gør

Fra : gb

Dato : 16-02-07 21:21

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in

> Det er jeg enig med dig i, men det har ikke noget med behandling
> af døende at gøre.

Aha?

--
GB

Fra : kk

Dato : 17-02-07 10:36

> "kk" <kru@nospammail.dk> wrote in

> Aha?
>
> --
> Jeg tror at du misforstod GB.

Det skulle have set sådan ud:

Fra : gb

Dato : 17-02-07 19:51

> Det er jeg enig med dig i, men det har ikke noget med behandling
> af døende at gøre.
> Her bør man opføre sig anstændigt, uanset...

DET ER JO OGSÅ DET JEG SKRIVER, IKKE? Tag lige hovedet ud af røven, så
du bedre kan læse.

--
GB

Fra : kk

Dato : 17-02-07 21:56

> "kk" <kru@nospammail.dk> wrote in

> DET ER JO OGSÅ DET JEG SKRIVER, IKKE? Tag lige hovedet ud af røven, så
> du bedre kan læse.
>
> --
> GB
Hvor er du dog et rart menneske, god bedring.
mvh
kk

Fra : gb

Dato : 17-02-07 22:30

> Hvor er du dog et rart menneske, god bedring.

Det er da dig, som er et fæhovede, som ikke kan læse indenad. Jeg gav
dig jo ret, menneske!

--
GB

Fra : kk

Dato : 18-02-07 08:29

> "kk" <kru@nospammail.dk> wrote in

> Det er da dig, som er et fæhovede, som ikke kan læse indenad. Jeg gav
> dig jo ret, menneske!
>
> --
> GB
Hej,
Så er det mig, som har misforstået dig. Jeg beder dig undskylde min spidse
bemærkning, og ønsker dig en god søndag.
mvh
kk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-02-07 14:38

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> Problemet er, at der er kommet så enormt mange af dem i løbet af de
> sidste 30-35 år, samt at de isolerer sig og får en helvedes masse børn.

Sålænge du er barnløs kan vi andre sove nogenlunde roligt.

Fra : Peter B. P.

Dato : 18-02-07 08:56

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> "gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Sålænge du er barnløs kan vi andre sove nogenlunde roligt.

Var det ikke dig der brokkede dig i den anden tråd over at det ikke var
nogle seriøse indlæg her i d.p?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-02-07 14:37

> [...]
> så kunne de jo også ansætte en sjælesørger fra Scientology! De har vel
> ligeså meget ret til en sådan som muslimerne.

Ja, for slet ikke at tale om at ansætte en hospitalspræst! Føj for den lede.

> Dette eksempel er givet for at vise den himmelråbende idiotiske
> særbehandling af herværende kulturberigere - muhamserne.

Jeg synes, det mest groteske er, at det ikke er første gang, at vi, der ikke
er troende, stilles dårligere. Hvorfor er det kun de religiøse, der må have
sjælesørgere?

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-02-07 15:14

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg synes, det mest groteske er, at det ikke er første gang, at vi, der
> ikke er troende, stilles dårligere. Hvorfor er det kun de religiøse, der

To muligheder: Vi sørger for vores egen sjæl. Vi HAR jo pr definition ikke
nogen sjæl

Jeg havde selv den glæde sidste år, at se et ikke-troende familiemedlem,
beholde sin ikke-tro helt til det sidste. Hendes "sjælesorg" bestod i at
vennerne tog tur på hospitalet, OG hun forventede at de "morede sig", dvs
ingen triste miner og klerikale sukke, men vittigheder og hygge, - way to go
!