Fynbo-empati var ikke fynbo-umoral
Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-07 15:55

Fynbo-empati er ikke fynbo-umoral

Den kontante disciplinering af åndsvage skyldes at de er dyr og
behandlerne er som alle behandlere - glade for at drikke kaffe.

Når jeg skal tackle min voksne søn og evt udleje til ham så må han
forstå at jeg er ikke som Københavns Kommune

Han jages ikke væk af mine holdninger som han kender og ved er
kombineret med stærk kærlighed - og lidt lyst til at blande sig.

Under my roof, my rules, er den glistrupske oplyste enevælde som
hersker her - som i god fynbo-behandleri.

Der er næppe fejl i min empati - eller i fynboernes

Men ET SVAGT FOLK HAR ALTID RET, er ikke klog moral.

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 15-02-07 15:58

Hvor vil du hen med det??????

--
Med Venlig Hilsen

Kristian Damgaard

http://www.kdamgaard.dk
Stop-paedofili.dk
Ankerhusvej 40
8900 Randers

Http://www.stop-paedofili.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-07 16:20

"Kristian Damgaard" <11@kdamgaard.dk> wrote in message
> Hvor vil du hen med det??????

Modarbejde dømmesygen mod behandlerne, der ved hvordan åndsvage
tackles

Læs også mine andre indlæg idag der cirkler om forargelsen

Man burde som i gamle dage give åndsvage inhold i livet ved at tvinge
dem til at grave grøfter for at få mad

Lediggang er roden til alt ondt. Biblen