Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Høj indlånsrente
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 15-02-07 06:40

Hej

Der snakkes meget om at bankerne er begyndt at tilbyde høje indlånsrenter.

Jeg syntes dog det er en jungle og håber på i kan hjælpe lidt.

De fleste steder kræver de at man binder sine penge i flere år eller også
har de et max beløb man må have stående.

Hvilken bank har højeste renter, ingen fastbinding af penge og ubegrænset
indskud? Dvs nøjagtigt som en helt alm lønkonto.
At de kræver at man minimum indsætte f.eks. 50.000 kr er intet problem!

mvh
Rune

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-02-07 10:07

Den 15-02-07 06.40 skrev Rune Vestergaard følgende:

> Hvilken bank har højeste renter, ingen fastbinding af penge og ubegrænset
> indskud? Dvs nøjagtigt som en helt alm lønkonto.
> At de kræver at man minimum indsætte f.eks. 50.000 kr er intet problem!

Tjek http://mybanker.dk. Du kan finde fx finde oversigter over de bedst
forrentede lønkonti og ditto opsparingskonti.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tips og tricks til websnedkeren.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-02-07 11:18

On Feb 15, 10:07 am, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> Tjekhttp://mybanker.dk. Du kan finde fx finde oversigter over de bedst
> forrentede lønkonti og ditto opsparingskonti.

Og så må man jo håbe at banken reelt også udbyder det viste produkt
eller det bare er for at se godt ud i undersøgelsen.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-02-07 11:51

Den 15-02-07 11.18 skrev Christian B. Andresen følgende:

> Og så må man jo håbe at banken reelt også udbyder det viste produkt
> eller det bare er for at se godt ud i undersøgelsen.

I så fald burde en mail til Mybanker.dk være på sin plads - jeg er
sikker på, at banken så nok skulle lære at opføre sig pænt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Thunderbird til mail, og undgå at få fyldt indbakken med spam.

Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 16-02-07 22:51

Hej Rune

De større banker har oprettet et produkt der hedder højrente konto.

f.eks. Sydbank
Minimum indskud 50.000, der kan ikke oprettes kort til kontoen,
betalingservice, men der må hæves alt det du vil. Selv hvis indskudet falder
under 50.000 fast holder kontoen sit renteniveau.

Danske Bank.
Danske Højrente 4 % - uden binding.
Det koster ikke noget at oprette Danske Højrente. Startsindskuddet er
minimum 40.000 kr, og du kan maksimalt indskyde 250.000 kr. Du kan hæve når
som helst på denne konto.

En af de mindre sparrekasser.

Rente 4.55 % min indskud omkring 50.000 mener jeg. Max 10 mio kr. Samme
regler.

For alle tre:

pengene er ikke bundet.
renten bort falder marts 2008.
indskuddet skal ske inden 7-8 marts 2007.

Håber det kan hjælpe.

Venlig hilsen Frank

PS. Rune Vestegaard - er du fra Langeland ??