Hjælp mig med min nye musik smag.
Fra : Morten E

Dato : 17-02-07 09:00

Hej.
Jeg er en knægt som er igang med at skiftet musik smag fra , pop/
elektronisk musik til rock... tror jeg nok :)

Jeg har altid hørt lidt Dad men nu har jeg fundet ny sej sange. Med
et godt guitar rif og gode trommer

Platinum Blonde - It Doesn't Really Matter ..
http://www.youtube.com/watch?v=K4Ei8B7ihYc

Den er cool men jeg har brug for lidt hjælp til at finde musik ala den
slags... kender ikke så mange kunster navne der spiller rock.

Venlig hilsen
Morten

p.s: Hvis dette musik ikke helt er rock, hvad hedder det så ?

Fra : Jubii

Dato : 17-02-07 09:23

On 16 Feb 2007 23:59:35 -0800, "Morten E" <isbjerg@gmail.com> wrote:
in dk.kultur.musik
> [...]
>

>Den er cool men jeg har brug for lidt hjælp til at finde musik ala den
>slags... kender ikke så mange kunster navne der spiller rock.

Europe,( som også er til metal).
Du ved "The Final Countdown" m.m.

>Venlig hilsen
>Morten
>
>p.s: Hvis dette musik ikke helt er rock, hvad hedder det så ?

Joh, det lyder da som rock, dog mere moderne end jeg kan lide. Den video har
været vist på tv.

Fra : Bjarne K.

Dato : 18-02-07 05:41

"Morten E" <isbjerg@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det hører da vist ind under pop/rock katagorien.

Jeg ved ikke hvorfor jeg kommer til at tænke på Police mixet af Tommy
Seeback, så prøv eventuelt noget gammelt Police.

p.s. Du behøver da ikke at skifte musik smag . Både pop og rock er da
dejligt.

p.s. Hvis du vil have lidt inspiration til noget mere pop og rock, så check
eventuelt her:

http://www.youtube.com/watch?v=0hNIkTrzzhE Mr. Big
http://www.youtube.com/watch?v=k3xwSirsC_w Molotov (lidt mere rock)
http://www.youtube.com/watch?v=r5yHpBoXdLQ The Cult
http://www.youtube.com/watch?v=fpkGtioflhw Billy Idol
http://www.youtube.com/watch?v=aQQPdHW6KSg Mere Billy

Måske der er noget du kan li...

Bjarne K.

Fra : Jubii

Dato : 18-02-07 14:21

> [...]
>

>Venlig hilsen
>Morten
>
>p.s: Hvis dette musik ikke helt er rock, hvad hedder det så ?

http://music.download.com

Det er ikke en p2p site, men fuld lovlig gratis musikdownload.