Resturant søges i holsterbro og omegn.
Fra : Kim B.S.

Dato : 18-02-07 01:14

Der var engang for mange år siden(ca.25 år), hvor jeg spiste på en resturant
i Holsterbro/Hjerl omegn.
Så vidt jeg husker så var det en gammel herregård/slot med voldgrav rundt
om(men jeg er ikke helt sikker).
Er der mon en der kender den og evt. adresse eller navn på den ?
Jeg er næsten helt overbevist om, at det ikke er Borbjerg Mølle Kro.
Med venlig hilsen Kim

Fra : Anne og Jesper

Dato : 18-02-07 07:43

Kim B.S." < skrev i en meddelelse
> [...]
rundt
> om(men jeg er ikke helt sikker).
> Er der mon en der kender den og evt. adresse eller navn på den ?

Kan det eventuelt være ved Spøttrup Borg du har været? Der er i hvert fald
både voldgrav og spisested.

http://www.spottrupborg.dk/idd45.asp

http://www.traktoerstedet-borgen.dk/

Med venlig hilsen

Jesper

Fra : jenny og søren

Dato : 18-02-07 11:23

"Kim B.S." <vildsiFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der mon en der kender den og evt. adresse eller navn på den ?
> Jeg er næsten helt overbevist om, at det ikke er Borbjerg Mølle Kro.

Hej Kim

Tror du ikke det kunne være nørrevosborg som du har været på ???
http://www.nrvosborg.dk/page76.aspx
hvis ikke det er den så sig lige til for kæresten og familien kommer fra
holstebro området.så må jeg lige spørge der.

mvh

Søren Brix Nielsen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kim B.S.

Dato : 18-02-07 15:39

> [...]
> Er der mon en der kender den og evt. adresse eller navn på den ?
> Jeg er næsten helt overbevist om, at det ikke er Borbjerg Mølle Kro.

Tak for hjælpen, til Søren og Jesper.
Jeg prøver lykken i spøttrup.
Hilsen Kim.