Granini blocher
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-02-07 22:12

Hej

I Tyskland man man købe de mest fantastiske bolcher fra Granini. De er
gule, syrlige og i midten er der noget rigtig surt pulver. De er vildt
gode, men jeg har ikke kunnet finde dem i Danmark.

Er der nogen der ved hvad jeg snakker om og som måske kender et sted i
Danmark, hvor man kan købe dem?

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Max

Dato : 17-02-07 22:17

Hej Trine

> Er der nogen der ved hvad jeg snakker om og som måske kender et sted i
> Danmark, hvor man kan købe dem?

Jeg kender ikke lige dem, men har du prøvet Lidl og Aldi ?

--
Mvh Max

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-02-07 22:50

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> writes:

> Jeg kender ikke lige dem, men har du prøvet Lidl og Aldi ?

Jeg har set i Aldi, men jeg har faktisk ikke engang skyggen af en ide
om hvor der ligger en Lidl.

Well, et hurtigt tjek, jeg bor i Århus, der er en Lidl i Grenå,
Horsens og Randers. Så med mindre der er nogen der er sikker på at de
har dem i Lidl, så tror jeg ikke lige jeg gider køre efter det. :)

Mvh Trine

Fra : Koeffe

Dato : 17-02-07 23:43

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i en
meddelelse news:ups88jxoy.fsf@trinekc.dk...
> [...]
| gule, syrlige og i midten er der noget rigtig surt pulver.
De er vildt
| gode, men jeg har ikke kunnet finde dem i Danmark.

Fazer har lige lavet en bolcheblanding som hedder
"Bonfire"... Der er nogle forskellige slags bolcher i...
Nogle af dem er gule med noget blåt inden i - det smager
nøjagtig som Bonbon's kloakslam uden på, og så er de bare
sure inden i... Måske det var noget?

--
Koeffe