all inclusive ?
Fra : jens

Dato : 18-02-07 18:12

Hejsa

Jeg vil gerne høre nogle gerne billige anbefalinger til all inclusive.
Vi har lige været på Grand Canadia 2v+ 2b og det løber squ løbsk med mad
og drikke.
Kan nogen anbefale noget på Grand canaria eller Tenerife evt. andre steder
ikke Asien da vi
ikke vil rejse så langt.
Håber på gode foreslag :)

hilsen Jens

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-02-07 18:19

"jens" <jens_dk@hotmail.com> writes:

> Kan nogen anbefale noget på Grand canaria eller Tenerife evt. andre steder
> ikke Asien da vi
> ikke vil rejse så langt.
> Håber på gode foreslag :)

Tja, vi var i Østrig sidste år med all inclusive, bare os to voksne.
Det var et hit.

Op til morgenmaden, pakke en madpakke, og så afsted hele dagen. Hjem
til kaffe og kage, en tur i poolen og så var der tre retter aftensmad
serveret med vin. Vi betalte 3500 kroner for to voksne i en uge.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : jenny og søren

Dato : 18-02-07 20:54

> [...]
> til kaffe og kage, en tur i poolen og så var der tre retter aftensmad
> serveret med vin. Vi betalte 3500 kroner for to voksne i en uge.

Hej Trine

Hvor er det henne og hvor bookes det til den pris ???

mvh

Søren Brix

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-02-07 21:01

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> writes:

> Hvor er det henne og hvor bookes det til den pris ???

Vi var i Ramsau am Dachstein med Thinggaard i den første uge i juli,
fra mandag til mandag. Hotellet hedder Hotel Post.

http://thinggaard.dk/solferie/sommer/oestrigalacarte/1053/

Et dobbeltværelse i første uge af juli koster 320 kroner pr. person
pr. nat og man får 7 nætter for 6 nætters pris i år. Så 3840 kroner.

Vi havde i hvert fald en god tur og der er masser af vandremuligheder
i området.

Mvh Trine

Fra : Peter Kjær

Dato : 19-02-07 18:26

> Kan nogen anbefale noget på Grand canaria eller Tenerife evt. andre steder

Hej Jens,

Kan varmt anbefale http://www.suncity.com.tr/english.html i Tyrkiet, et
rigtigt lækker sted Startour har den på programmet til 4-5 kilo pr. uge.

Vær opmærksom på at det er en meget lille by, så det kan IKKE sammenlignes
med Alanya, Antalya Marmaris og andre i denne dur.

/Peter