Forlystelser
Fra : Søren Larsen

Dato : 14-02-07 19:22

Hej

Hvad ligger der af forlystelser på den anden side af grænsen, altså i
Tyskland , for en famile på 3 med en dreng på 8 1/2,
tænker på vandland, tivoli, temaparker og så videre....

Ca en time eller 2 timers kørsel fra grænsen

Evt. link ønskes

--
Mange Hilsner

Søren

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 14-02-07 19:45

> Ca en time eller 2 timers kørsel fra grænsen

www.heidepark.de kunne være et bud.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Flinkesen

Dato : 14-02-07 20:32

"Søren Larsen" <bongo50000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænker på vandland, tivoli, temaparker og så videre....
>
> Ca en time eller 2 timers kørsel fra grænsen

http://www.hansapark.de/main.php?nav1=&nav2=&lang=DA kunne være en mulighed.

Mvh.

JK

Fra : marlene

Dato : 15-02-07 09:30

> Hvad ligger der af forlystelser på den anden side af grænsen, altså i
> Tyskland , for en famile på 3 med en dreng på 8 1/2,
> tænker på vandland, tivoli, temaparker og så videre....

lige ved burg ligger der et ocearie, tror nok det er med hajer, vi har endnu
ikke selv været der,

Fra : LH

Dato : 17-02-07 09:33

Nordeuropas bedste vand ligger 150 km fra den danske grænse (kruså) og
30 km fra Puttgarden

www.weissenhauserstrand.de

Vi har været der så mange gange at vi nærmest er på fornavn med
receptionen-

Superbilligt familie 5 personer fra fredag middag til søndag
eftermiddag med alle aktiviter betalt og fri adgang til vandland

1100 kr (Stik den lalandia)

Fra : -=JF=- priv

Dato : 17-02-07 10:09

marlene sendte dette med sin computer:

> lige ved burg ligger der et ocearie, tror nok det er med hajer, vi har endnu
> ikke selv været der,

Vi var der for et par år siden, og det er virkelig flot - men ikke ret
stort. Man skal vist være meget fiskeinteresseret for at kunne vride
meget mere end en times tid ud af stedet.

Haj-bassinet er pænt stort, og man går i en glastunnel nede i akvariet
med hajerne svømmende lige over hovedet.

Det ligger kun en sidevej eller to fra Calle i Burg.

--
Mvh. John

Fra : Søren Larsen

Dato : 17-02-07 22:14

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> hajerne svømmende lige over hovedet.
>
> Det ligger kun en sidevej eller to fra Calle i Burg.

Det er nok mere et stort Vandland jeg søger, der ligger et over ved berlin,
men det er ikke det, det skal noget tættere på grænsen

Fra : -=JF=- priv

Dato : 17-02-07 22:48

Følgende er skrevet af Søren Larsen:

> Det er nok mere et stort Vandland jeg søger, der ligger et over ved berlin,
> men det er ikke det, det skal noget tættere på grænsen

Jeg ved at der ligger et vandland 30-45 minutters kørsel fra
Puttgarden.
Det skulle være noget lignende Lalandia, hvor man kan leje en hytte et
par dage.
Jwg kan få navnet at vide i morgen hvis du er interesseret - eller også
er der måske nogen her i gruppen der kender stedet?

--
Mvh. John

Fra : Søren Larsen

Dato : 18-02-07 11:07

> [...]
> Jwg kan få navnet at vide i morgen hvis du er interesseret - eller også er
> der måske nogen her i gruppen der kender stedet?

Det er nok det her

http://ekstrabladet.dk/ferie/article258611.ece

Det ser også godt ud, tror sgu vi tager derned og prøver, ellers kan vi da
sige at vi har været der

Fra : -=JF=- priv

Dato : 18-02-07 13:52

Søren Larsen forklarede den 18-02-2007:

> Det er nok det her
>
> http://ekstrabladet.dk/ferie/article258611.ece

Har netop fået svar fra min søster, og det er netop det!
De har som sagt prrøvet det et par gange, og har kun godt at sige om
det!

--
Mvh. John

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-03-07 00:34

Søren Larsen wrote:
> [...]

> tænker på vandland, tivoli, temaparker og så videre....

> Ca en time eller 2 timers kørsel fra grænsen

Det ville være synd ikke at nævne - selv om den ligger væsentlig mere end
1-2 timer fra grænsen - dinosourparken i Munchehagen... med tysk u.

http://www.dino-park.de/

Det er 350 km fra Jylland, langt det meste er motorvej ..

--
Per, Esbjerg