B:camplet/peugeot 106
Fra : jes

Dato : 18-02-07 13:02

jeg har en peugeot 106 fra 95 1,4i stryle den er pæn og velholdt. ikke
ryger. fuld service bog 2 ejer startspære vinterhjul/sommerhjul 244000km.
Ønkes en camplet corcorde fra årg.99 og frem
Telefon 87 97 90 80
Telefon 2 61 46 19 25

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 19-02-07 09:39

Hej Jes
Jeg tror du har mere held til din lille byttebix på gruppen der hedder
dk.marked.privat.camping der køber ,sæger og bytter man mange camping ting

Kim

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 19-02-07 09:44

Hej Jes
Undskyld , jeg så lige du havde postet det i gruppen.
marked.privat.camping

Fra : jes

Dato : 19-02-07 16:45

ja den gik lige forkert første gang