Andet multimedie
Highligt i Illustrator
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 19-02-07 14:33

Hej

Jeg skal have tegnet et logo i vektor grafik og benytter Illustrator.

Jeg er dog ikke helt vildt inde i programmet og kan derfor godt bruge
lidt hjælp til hvordan jeg får tegnet en cirkel som denne:

http://www.mentor-it.dk/logobaggrund.jpg

Det er primært Highlight effekten der volder problemer.

/Brian

Fra : C. Nielsen

Dato : 19-02-07 15:02

"Brian Bendtsen" <nightowl@galnet.dk> skrev

> Det er primært Highlight effekten der volder problemer.
Prøv at se denne tutorial , den beskriver vist dit problem.
http://www.ndesign-studio.com/resources/tutorials/itune-icon/
--
Venlig hilsen
Charlotte Nielsen

www.gekkographic.dk www.gekkowebdesign.dk
"smile and the world smiles back"

Fra : Ole Jensen

Dato : 19-02-07 20:53

Brian Bendtsen <nightowl@galnet.dk> wrote:

> Jeg er dog ikke helt vildt inde i programmet og kan derfor godt bruge
> lidt hjælp til hvordan jeg får tegnet en cirkel som denne:

Har du prøvet Gradient Mesh-funktionen?

--
mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Kombisav / Dekupørsav / Billedrammer / Træarbejder / m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm