iMac højttalere på MacBook?
Fra : Jørgen Hansen

Dato : 16-02-07 01:18

Hej

Jeg har netop købt en dejlig MacBook og nu kunne jeg tænke mig at bruge
mine højttalere fra min "gamle" iMac - den der ligner en halv fodbold.
Stikket til lydudgangen kan ikke gå ind i MacBook'en. Er der nogen
mulighed for at jeg kan bruge disse små elegante højttalere til MacBook?

Hej fra Jørgen.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-02-07 13:05

Jørgen Hansen <jorgen@cajunmusic.dk> wrote:

> [...]
> Stikket til lydudgangen kan ikke gå ind i MacBook'en. Er der nogen
> mulighed for at jeg kan bruge disse små elegante højttalere til MacBook?

Nix ... kender ikke til nogen der har lavet adaptere ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Kent

Dato : 16-02-07 20:37

Jørgen Hansen skrev:
> [...]
> Stikket til lydudgangen kan ikke gå ind i MacBook'en. Er der nogen
> mulighed for at jeg kan bruge disse små elegante højttalere til MacBook?
Hvilken type stik er der på højttalerne?

--

Kent

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 16-02-07 23:59

Stikket ligner et almindeligt stereomini hanstik. men er lidt kortere,
ihvertfald er der en lille kappe omkring roden af stikket der gør at det
ikke kan gå i et vanligt hun minijack.

Hej fra Jørgen.

Fra : thohei

Dato : 17-02-07 21:52

On Feb 16, 1:17 am, Jørgen Hansen <jor...@cajunmusic.dk> wrote:
> [...]
> Stikket til lydudgangen kan ikke gå ind i MacBook'en. Er der nogen
> mulighed for at jeg kan bruge disse små elegante højttalere til MacBook?

Altså, måske er det den her du leder efter:
http://www.welovemacs.com/ifire.html
har ikke prøvet den. Har selv et par iMac højtalere stående. Jeg
troede de er uden forstærker og derfor ikke så brugbare med andre macs
- men det lader til at den dims jeg linker til, også giver dem
forstækning.
Thomas