Parse error
Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 15-02-07 09:07

Hvorfor for jeg denne fejl i den siste linje hele tiden den siste linje er
?>

Parse error: parse error, unexpected $ in
/home/www/alt-sjov.dk/flashfusion/vis.php on line 16

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-02-07 09:26

Nikolaj Svendsen skrev:

> Hvorfor for jeg denne fejl i den siste linje hele tiden den siste linje er
> ?>

Fordi tjekket på om et eller andet er en fejl, sommetider først
er færdigt efter sidste linje. Det viser altså at du har en
ukendt fejl et ukendt sted i koden. Du ved kun at det er et
$-tegn der har udløst den.

Du kan prøve at se om du har glemt et semikolon, men der er andre
muligheder.

--
Bertel

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 15-02-07 10:05

har ændret lidt i min kode så jeg har det her

$id = $_GET["id"];
$query = mysql_query("SELECT * FROM flash WHERE id= '$id' ");

men så kommer den med denne fejl

Fra : Jesper Lützen

Dato : 15-02-07 10:22

On 15 Feb., 10:05, "Nikolaj Svendsen" <niko...@logtech.dk> wrote:
> har ændret lidt i min kode så jeg har det her

Og dette er et svar på hvad..?

Så vidt jeg lige kan tælle mig til har du en håndfuld gange fået
tilsendt linket til usenets beskrivelse af god citatteknik. Grunden
til at du får det link så mange gange er, at det i HØJ grad letter
læsningen af indlæg i nyhedsgrupperne, og dermed vil sandsynligheden
for relevante svar på dine indlæg også stige.

Jeg vil derfor kraftigt opfordre dig til at kigge de mange gode råd
igennem, som du har fået de sidste par dage.

Venlig hilsen

Jesper Lützen

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 15-02-07 10:30

Har læste det og vil prøve og følge det fremover

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-02-07 00:34

Nikolaj Svendsen wrote:
> Har læste det og vil prøve og følge det fremover

Hvorfor ikke straks? Når du intet citerer af det, du svarer på, kan det være
forbandet svært at se, hvad du egentlig svarer på.

Det or også en god ide at fortsætte i samme tråd, indtil dit problem er
løst. Det komplicerer vores forsøg på at hjælpe, når du midt i det hele
starter en ny tråd med et nyt subject og uden relevante oplysninger om
hidtidigt forløb, selv om det er det samme problem, du stadig bøvler med.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Dan Storm

Dato : 15-02-07 18:02

Nikolaj Svendsen skrev:
> Hvorfor for jeg denne fejl i den siste linje hele tiden den siste linje er
> ?>
>
> Parse error: parse error, unexpected $ in
> /home/www/alt-sjov.dk/flashfusion/vis.php on line 16

Jeg tror egentlig, på baggrund af de mange indlæg du har oprettet for
nyligt, at du måske har taget munden lidt for fuld.

Jeg vil anbefale dig at kigge lidt på <url:
http://faq.php.dk/index.php/Nybegynder> og eventuelt selv sidde og makke
lidt med dine fejlmeldinger...

Mange af de fejl du får kan let gennemskues med lidt nærlæsning,
tålmodighed og sund fornuft.

IMHO virker det mere som dovenskab end lysten til at lære der presser
sig på hos dig.

Læs nogle af de andre indlæg igennem og læg især mærke til den
debatteknik der bliver benyttet her i gruppen. Dine indlæg bliver let
ignoreret og tilsidesat fordi folk ikke gider at læse dine indlæg fordi
de er usammenhængende og din citatteknik svarer til russisk for os andre.

- Så vigtig er du heller ikke!