Hva betyder denne fejl
Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 14-02-07 07:51

Duplicate entry '0' for key 1

Fra : bonfils

Dato : 14-02-07 07:58

On Wed, 14 Feb 2007 07:51:26 +0100, "Nikolaj Svendsen"
<nikolaj@logtech.dk> wrote:

>Duplicate entry '0' for key 1

Hvis det er fx. MySQL: Sandsynligvis, at du har glemt at sætte
"auto-increment" på et nøglefelt i din database.

Der vil så ske følgende: Første gang du tilføjer en record, vil
databasen bare give feltet værdien 0. Men næste gang den prøver, vil
det give fejl, fordi værdien i et nøglefelt skal være unik.

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 14-02-07 08:20

Så det det felt jeg har kaldt id som er primary key der skal være
auto-increment