Menu
Fra : JDD

Dato : 16-02-07 08:03

hej

hvordan kan man få den samme menu på sine sider, så man kun skal rette et
sted.
Jeg har lavet en rækkesider med tabeller for at styre layoutet og så
kopierer jeg den side når jeg skal lave en ny, men jeg vil gerne have en
anden side med menuen som så kommer samme sted på dem alle.

jeg har prøvet dette men kan ikke få det til at virke
http://www.html.dk/artikler/00001/

kan nogen hjælpe.

--
mvh.
Jan Dahl Damkjær

Fra : Viggo

Dato : 16-02-07 11:34

"JDD" <jdd@xykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anden side med menuen som så kommer samme sted på dem alle.
>
> jeg har prøvet dette men kan ikke få det til at virke

Formater / Fælles kanter - det kræver at du har Frontpage Extensions.
--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : JDD

Dato : 16-02-07 12:44

> Formater / Fælles kanter - det kræver at du har Frontpage Extensions.
> --
>
> Venlig hilsen
> Viggo
> Slet "fjern" i adressen

Den kan jeg vel ikke placere hvor jeg vil.

Fra : Viggo

Dato : 17-02-07 12:17

> Den kan jeg vel ikke placere hvor jeg vil.
Nej, det tror jeg ikke, men i top, bund eller siderne.

Fra : enkvinde

Dato : 17-02-07 13:29

> hvordan kan man få den samme menu på sine sider, så man kun skal rette et
> sted.

Du laver en side kun med din menu. Denne side includerer du så på dine
øvrige sider, lige der hvor du ønsker din menu. Mener du skal i Indsæt -
webkomponenter - includer side.

Hilsen Eva

Fra : JDD

Dato : 17-02-07 17:39

> Du laver en side kun med din menu. Denne side includerer du så på dine
> øvrige sider, lige der hvor du ønsker din menu. Mener du skal i Indsæt -
> webkomponenter - includer side.
>
> Hilsen Eva

Takker det var lige det jeg søgte.

Fra : Tommy Blindkilde

Dato : 21-03-07 01:36

> Du laver en side kun med din menu. Denne side includerer du så på dine
> øvrige sider, lige der hvor du ønsker din menu. Mener du skal i Indsæt -
> webkomponenter - includer side.
>
> Hilsen Eva

Hej Eva.

Kan du (eller en anden) eventuelt uddybe det der for en nybegynder. For jeg kan
heller ikke få det fra den nævnte artikel i trådoplægget til at virke.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne