nvidia drivers
Fra : Peter Holm

Dato : 17-02-07 19:37

hey
mit nyinstallerede ASUS Geforce 7600GT kom med en driver cd med version
84.21 af nvidia forceware.
jeg kan se på nvidias side at nyeste version er 93.71

Bør man opgradere eller gør man kun det, hvis man oplever problemer (a la
BIOS)?

Mvh
Peter

Fra : Lasse Jensen

Dato : 17-02-07 20:29

Peter Holm wrote:

> [...]
> jeg kan se på nvidias side at nyeste version er 93.71
>
> Bør man opgradere eller gør man kun det, hvis man oplever problemer (a

Der plejer tit at være lidt performance og stabilitet. Dog har der vidst
også været en del vrøvl med de nyere drivere.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-02-07 11:07

Lasse Jensen wrote:
> Der plejer tit at være lidt performance og stabilitet. Dog har der
> vidst også været en del vrøvl med de nyere drivere.

Ved du hvad det er for problemer og hvilke drivere det gælder?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 18-02-07 14:22

Per Nielsen wrote:

> Ved du hvad det er for problemer og hvilke drivere det gælder?

Jeg tror mest det er stabilitet og så omkring overclocking/coolbits. Har
ikke selv oplevet det, men emnet har været fremme i en del forums den
senere tid.

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-02-07 17:07

Lasse Jensen wrote:
> Jeg tror mest det er stabilitet og så omkring overclocking/coolbits.
> Har ikke selv oplevet det, men emnet har været fremme i en del forums
> den senere tid.

Takker