Link til et billed ?
Fra : Erik Isager

Dato : 30-06-01 19:45

Hej NG!
Jeg har en gang tidligere søgt efter hundefoto i denne NG! Resultatet var
ret sparsomt, så jeg prøver en gang til.
Jeg vil gerne vide hvor der er billeder af hunde der frit kan bruges. De
skal bruges på en hjemmeside .
Det er i første omgang:
Rottweiler, Schæfer, Collie, Border collie, Labrador retriever, Golden
Retriever, men andre har også interesse. Jeg har selv fundet nogle, men jo
flere der er til at kigge, jo større er chancen for at finde DE GODE
billeder !

Erik Isager

Fra : Mari

Dato : 01-07-01 20:46

"Erik Isager" <e.i@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:9hl6er$gul$1@sunsite.dk...
> Hej NG!
> Jeg har en gang tidligere søgt efter hundefoto i denne NG! Resultatet var
> ret sparsomt, s

Læg et link til den side, du vil anvende dem på - så kan man måske nemmere se om det er seriøst nok til at man vil lægge billeder
til.

--

Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : Erik Isager

Dato : 01-07-01 22:52

> Læg et link til den side, du vil anvende dem på - så kan man måske nemmere
se om det er seriøst nok til at man vil lægge billeder
> til.

det gør jeg da gerne !
http://www.dch-haslev.dk som jeg er vedligeholder.

Erik Isager

Fra : Præmiehund

Dato : 09-10-01 23:26

Prøv denne adresse:
http://community.webshots.com/topics/12/100212_views_0.htm
Hilsen Karl Larsen
-----------------------
Homepage:
http://home.worldonline.dk/~privat09/

Erik Isager <e.i@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hl6er$gul$1@sunsite.dk...

Fra : Kirsten Olsen

Dato : 10-10-01 09:45

On Wed, 10 Oct 2001 00:26:06 +0200, "Præmiehund"
<Kajo@nospam.postman.dk> skrev:

>Prøv denne adresse:
>http://community.webshots.com/topics/12/100212_views_0.htm
>Hilsen Karl Larsen

Nu er det jo ikke ligefrem tilladt at bruge billederne på den
side!

På denne side:

http://www.internetclipart.com/Animals/dogs.htm

må man bruge billederne, hvis man laver et link fra sin side
tilbage dertil.

Hvis billederne blot skal bruges til at give et indtryk af,
hvordan en race ser ud, kan man bruge en lidt utraditionel, men
helt legal måde til at vise billeder, og samtidig tjene lidt
penge på sin hjemmeside.
Det sker rent praktisk ved at man bruger forsidebillederne til
til årskalenderne for de forskellige hunderacer, og samtidig
linker til forhandleren.
Man binder sig ikke til noget, og kan til hver en tid melde fra.
Tilmelding kan ske her:
http://www.hundeinfo.dk/cgi/jump.cgi?ID=2029
derefter får man tilsendt kode og nærmere anvisning om, hvordan
man henter de billeder, man ønsker og laver linkene.

Hilsen Kirsten

Fra : Erik Isager

Dato : 10-10-01 20:20

> [...]
> derefter får man tilsendt kode og nærmere anvisning om, hvordan
> man henter de billeder, man ønsker og laver linkene.

Tak for oplysningen ! men.

Jeg ville gerne have nogle billeder af forskellige hunderacer, som jeg kunne
bruge frit, og uden at love noget som helst. (link)

Det undre mig dog at der ikke er flere "frie" billeder. Det er så svært
at holde øje med om nogle bruger "mine" billeder alligevel, så hvorfor ikke
bare lade dem være "frie"

Erik Isager