Verdens værste rejsemål
Fra : Zeki

Dato : 14-02-07 08:19

"Læserne af et norsk rejsemagasin har kåret de værste rejsemål i verden.
Hurgada i Egypten regnes for værre end Irak."
http://politiken.dk/udland/article244276.ece

Jeg undrer mig. Har selv været i Hurghada to gange (begge i dette
årtusinde), og der var alt - lige fra service til værelser til mad - da helt
i top. Det eneste der var i bunden var priserne

Derudover er der fremragende snorkel- og dykkermuligheder. Og solgaranti.

De er sgu skøre de nordmænd!

Mvh
Zeki

Fra : Bjarne

Dato : 14-02-07 08:45

Zeki skrev:
> [...]
> i top. Det eneste der var i bunden var priserne
>
> Derudover er der fremragende snorkel- og dykkermuligheder. Og solgaranti.

Nu er det altså pærenemt at lave en undersøgelse og komme med forskruede
konklusioner på det tyndest mulige grundlag.

Ifølge det oplyste deltog 500 personer i undersøgelsen.

Men hvor mange af de 500 har egentlig været i Hurghada og Irak?

Mit gæt ville være, at kun få faktisk har besøgt Irak og i hvertfald
stort set ingen kender noget til Irak som det er i dag. Alligevel
bedømmes Irak som det næstværste rejsemål. Det er højst sandsynligt ikke
helt forkert, men hvis deltagerne udtaler sig uden at have været der, er
undersøgelsen intet værd.

Og hvor mange af de 500 har været i Hawaii eller Maldiverne, som kommer
ind som anden- og tredjebedste rejsemål?

Bjarne

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-02-07 10:41

"Zeki"
> [...]
> helt i top. Det eneste der var i bunden var priserne
>
> Derudover er der fremragende snorkel- og dykkermuligheder. Og solgaranti.

Alle der har smagt norsk mad, ved de har verdens sygeste smag,
Naarma bay får min stemme for værste rejsemål - men jeg var der
første gang for 30 år siden, boede der i flere måneder og så måske
2 dykkere om ugen, damn det var paradis.. -max-

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 00:16

Max

Jeg husker det stadig som igår , noget med Pigeon House og får knopper og
noget Bus Stop , jo jeg husker det , hmmm ikke helt 30 år siden men slemt
var det og så i Juni mdr.

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Janti

Dato : 15-02-07 15:19

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i melding
> [...]
> helt i top. Det eneste der var i bunden var priserne
>
> Derudover er der fremragende snorkel- og dykkermuligheder. Og solgaranti.

Her er originalartikkelen på norsk, med flere bilder ...:

http://forbruker.no/reise/article1639957.ece

Jan