Power CenterPro CD drevet virker ikke.
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-06-01 19:10

Jeg har et Power CenterPro 180 mhz tower, som jeg har fået smidt CD'ere
med driverne til CD-drevet væk.

Er der nogen som ligger inde med det ?

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Peter Perlsø

Dato : 30-06-01 19:17

Find dem på www.powercc.com (PowerComputings hjemmeside)

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-06-01 19:45

Peter Perlsø <mimas@pobox.com> wrote:

> Find dem på www.powercc.com (PowerComputings hjemmeside)

Er du nu også sikker på det... Tjek lige linket!

--
René

Fra : Peter Perlsø

Dato : 30-06-01 20:55

Mærkværdigt, det leder til Siemen's hjemmeside.

Nå, jeg melder pas. Det plejede ihvertfald at være Power Comp's
hjemmeside, hvor alle driverne til det, de leverede deres macs med, lå.

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-07-01 00:49

Eller http://www.apple.com (Apples hjemmeside

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Peter Perlsø

Dato : 01-07-01 10:00

> Eller http://www.apple.com (Apples hjemmeside

Well, PowerCC leverede mange af deres Mac'er med cd-drev og lign., som
Apple aldrig understøttede med deres egne drivere...

--
- Peter
http://haxor.dk - Mac news portal

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-07-01 13:31

In article <1evv566.1nn7i0rvsfd9iN%mimas@pobox.com>,
mimas@pobox.com (Peter Perlsø) wrote:

> Well, PowerCC leverede mange af deres Mac'er med cd-drev og lign., som
> Apple aldrig understøttede med deres egne drivere...

Næh, men Apple overtog dele af firmaet, og dermed også supporten af
disse dele.

Jeg troede faktisk at Apple så også havde mere end en enkelt download
til PowerComputings maskiner.

Beklager misinformationen.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Peter Perlsø

Dato : 02-07-01 11:36

> [...]
> disse dele.
>
> Jeg troede faktisk at Apple så også havde mere end en enkelt download

No problem, jeg har ikke en PCC. :)

Men pcc's hjememside var oppe i en del tid efter firmaet solgte ud til
Apple.

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 01-07-01 00:58

Måske denne side kan hjælpe...? http://www.powerwatch.com/