Hjemmestrikket DVI til ADC/SuperMacTeknikV~
Fra : Esben Rasmussen

Dato : 14-02-07 03:38

En af mine venner har en PB 12" 1.5GHz og et CRT studiodisplay med ADC.
Hun har ikke råd til en DVIator til 700,-

Hvis jeg laver kablet på monitoren om til vga og bruger minidvi til vga
omformeren som følger med computeren og smider et usb kabel på skærm
kablet... Er jeg så ikke næsten homefree, på nær strømmen som vel bare
kan komme gennnem en ac/dc adapter?

forslag hjælp kommentaerer er mere ned velkomne

Det er også halvt for udfordringens skyld jeg gør det hvis nogen har
fået den tanke at det er lidt som at skyde gråspurve med elefanter

Min første plan som nu er droppet fordi jeg læste denne her side (hvor
der står at skærmen er vga)

http://forums.macosxhints.com/archive/index.php/t-24146.html

"Min plan var at finde et femaleADC og et maleDVI-I og smide noget
strøm i skærmen på en eller anden måde."