mobil telefoner med pocket projectors
Fra : Simon Laub

Dato : 12-02-07 12:09

Engineers are now playing with prototypes of micro-
projectors embedded in mobile phones, which shine
images the size of Tv screens onto walls:

http://mineting.125mb.com/mobile/mobile.htm

http://www.microvision.com/proj.html

http://www.microvision.com/wearable.html

Er der nogen der har hørt mere konkret om hvornår
i DK - og til hvilke priser i DK ... eller skal vi virkelig vente
helt til 2010 ... ubærligt

-Simon

Fra : JL

Dato : 13-02-07 22:43

> Er der nogen der har hørt mere konkret om hvornår
> i DK - og til hvilke priser i DK ... eller skal vi virkelig vente
> helt til 2010 ... ubærligt

En projektor i en mobiltelefon? Jeg tænker at batteritiden må måles i
sekunder og i hvilken opløsning vil det blive? Den bedste videokvallitet jeg
har set på mobiltelefon egner sig knapt nok til den lille skærm... Hvor
mørkt skal der være i det rum man benytter den i?

he he, det er vist mere en partygag end praktisk anvendeligt bortset fra
brillerne, dem må jeg bare ha' NU!!