heksa kommer før hejsa
Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 11-02-07 22:46

Hej gruppe
Jeg har en N 6280. Men tidligere telefoner havde den samme pudsighed.

Hvordan kan det været at de kan et ord der ikke findes, men man ikke kan
gemme ord der findes?
Er der ingen mulighed for at redigere i ordbogen?

Ja et af livets store spøgsmål, det ved jeg godt, men en kilde til
forundring ikke desto mindre.

Mange hilsner
Charlotte- Korsør

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 12-02-07 07:55

"Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:45cf8d79$0$14024$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> gemme ord der findes?
> Er der ingen mulighed for at redigere i ordbogen?

Du skal bruge en ny software. N 6280 har vist ikke mindre end 2 software
versioner der har lie præcist problemet med at man ikke kan gemme nye ord i
ordbogen (eller, man får lov men de er der ikke næste gang). Min har
heldigvis aldrig haft det problem, heller ikke efter en sw opgradering :)

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email