SE K610i
Fra : Henrik

Dato : 11-02-07 18:25

Nogen der har erfaringer med subject, er blevet tilbud den som
erstatning for mit smertesbarn V3i m..

Henrik

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-02-07 18:32

Henrik brought next idea :
> Nogen der har erfaringer med subject, er blevet tilbud den som erstatning for
> mit smertesbarn V3i m..

Har haft sådan en siden oktober, syns den er super lækker. Du skal dog
være opmærksom på at den ikke har IR (hvis du bruger den slags).

"I´m sorry for whatever I´m going to do and I swear I didn´t do any of
that stuff I did." - Rufus Riley, The Minority Report

Fra : Henrik

Dato : 11-02-07 18:56

On 2007-02-11 18:31:43 +0100, Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> said:

> Henrik brought next idea :
>
> Har haft sådan en siden oktober, syns den er super lækker. Du skal dog
> være opmærksom på at den ikke har IR (hvis du bruger den slags).

Det har min "gamle" V3i m heller ikke, men er der andre ting man skal
være obs på, hvordan med automatisk tastelås, det kan jeg huske der var
på min gamle SE K???.

Ellers ser den super cool ud.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-02-07 19:05

Henrik wrote on 11-02-2007 :
> men er der andre ting man skal være obs på, hvordan med automatisk tastelås,
> det kan jeg huske der var på min gamle SE K???.

Det har den, er vist ca. 15-20 sekunder der går før den låser. Jeg
bruger det ikke - har ofte gået rundt med den ulåst i lommen og har
aldrig lavet lommeopkald med den.

"The reason there are two senators for each state is so that one can be
the designated driver." - Jay Leno

Fra : Henrik

Dato : 11-02-07 18:58

On 2007-02-11 18:31:43 +0100, Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> said:

> Henrik brought next idea :
>
> Har haft sådan en siden oktober, syns den er super lækker. Du skal dog
> være opmærksom på at den ikke har IR (hvis du bruger den slags).

Hvor mange SMSer kan den have liggende???

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-02-07 19:06

After serious thinking Henrik wrote :
> Hvor mange SMSer kan den have liggende???

Den siger "95% fuld" når der ligger et sted mellem 800 og 1000
beskeder. Du skal dog være opmærksom på at den bliver sløv til at
bladre i listen af beskeder når den når over ~600.

"The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie
about your age." - Lucille Ball

Fra : Henrik

Dato : 11-02-07 19:35

On 2007-02-11 19:06:08 +0100, Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com> said:

> Den siger "95% fuld" når der ligger et sted mellem 800 og 1000
> beskeder. Du skal dog være opmærksom på at den bliver sløv til at
> bladre i listen af beskeder når den når over ~600.

Perfekt så nupper jeg sådan en, tak for hjælpen

Fra : Anders

Dato : 12-02-07 16:19

Jeg kan kun anbefale den tlf. Havde selv en, som desværre overgik til de
evige mobilmarker under en fest. Men jeg får snart en ny en af slagsen.
Den er superfed og nem at finde rundt i!

Anders

Fra : Henrik

Dato : 12-02-07 17:23

On 2007-02-12 16:19:25 +0100, Anders <anders@misfeldt.dk> said:

> [...]
> de evige mobilmarker under en fest. Men jeg får snart en ny en af
> slagsen. Den er superfed og nem at finde rundt i!

Har lige fået den og er allerede på nettet tjekker mail og alt hvad den
kan, bloger fotos etc. fantastisk, mangler bare at afprøve video
telefoni, men da jeg bor uden for 3G dæknings området må det vente.

Tak for hjælpen.

Hilsen Henrik