Udryd folk med psykopati
Fra : dktekno

Dato : 13-02-07 19:21

Jeg så idag på Sputnik.dk programmet "Er Du Åndsvag?", der er et
dokumentarprogram lavet af TV2 omhandlende forråelse af udviklingshæmmede
beboere. Personalet ydmyger beboerne og taler altid i en straffende tone, og
bruger mere tid sammen med det andet personale nede i stuen og ser TV, end
de bruger på at være sammen med beboerne.
Beboerne bliver behandlet dårligere end når man forsøger at opdrage en
uopdragen hund. Ja, en pårørende sagde endda efter at have set optagelserne
der blev optaget med skjult kamera, at han aldrig ville drømme om, at
behandle sin hund på den måde.

Og så er det, at de såkaldte "kloge" og "intellektuelle" siger:
"Tilgiv dem (personalet), for de ved ikke bedre".

Jeg hører og læser alt for ofte denne tilgivende tone når de intellektuelle
bliver konfronteret med det onde.

Har det aldrig faldet dem ind, at der faktisk er mennesker, der netop VED
bedre, og DYRKER ondskaben? Her tænker jeg på folk, der bevidst ydmyger
andre, og udnytter andres svage sider og kører på andre mennesker,
velvidende at de bliver kede af det.

Det er de sande onde mennesker. Men de intellektuelle vil ikke få øjnene op
for, at megen ondskab i vores samfund netop er skabt af, ja, de onde
mennesker. Den, der har viden om en anden svaghed, og udnytter dennes
svaghed til egen velbehag.

De kaldes også psykopater.

Psykopater siges ofte at være emptatiforladte, og det er derfor, at de
handler som de gør. Men det er forkert.

En ægte psykopat, eller rettere sagt: "Person med anti-social
personlighedsforstyrrelse" har veludviklet empati, dvs. indfølingsevne.

Men modsat det gode menneske, udnytter det det onde menneske (psykopaten)
sin indfølelsesevne til at se på hvilke svage sider en person har, og så
køre på dem, og udnytte det svage menneske.

Dette er en ond person. Ægte psykopater er onde mennesker.

Hvis vi vil samfundet noget godt, bør vi skilde os af med psykopater.
Psykopater er til skade for samfundet. De gør intet godt. Kun skade. De er
onde og de er modbydelige, og de hører ikke til på vor Jord, men kun i
Helvede! I Helvede blev deres sjæl født. I Helvede skal de være i al
evighed!

Og det bør være de gode menneskers pligt overfor Godheden den selv, at skabe
et samfund, der systematisk sender de onde mennesker (psykopater) ned i
helvede. Psykopater bør ikke leve. Psykopater skal udryddes!

Jeg ønsker mig inderligt, at Europas gamle gaskamre blev genopbygget, og
bliver brugt til udryddelse af alle med psykopati!

Fra : dktekno

Dato : 13-02-07 19:39

TILFØJELSE:
HVIS psykopaten erkender sine synder og lader sig behandle eller underlægge
sig restriktioner der gør ham eller hende ude af stand til, at udøve
djævlens onde ånd, skal han eller hun kunne bevare livet og tilgives.

Fra : wilstrup

Dato : 14-02-07 10:28

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig restriktioner der gør ham eller hende ude af stand til, at udøve
> djævlens onde ånd, skal han eller hun kunne bevare livet og tilgives.

Du er genkendt P.N. - fut over til de religiøse grupper med dig. Onde og
gode? Det har intet med politik at gøre, men med religion og besvægelser at
gøre.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-02-07 11:41

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du er genkendt P.N. - fut over til de religiøse grupper med dig. Onde og
> gode? Det har intet med politik at gøre, men med religion og besvægelser

Det er slået helt klik for den gamle folkemordsforherliger. Wilstrup har
tidligere beskyldt mig for at skrive pseudonymt under mindst 8-11
forskellige nulevende news, foreks skribenter. Bla Hanzen, Danelaw osv osv.

Fra : N_B_DK

Dato : 14-02-07 13:16

In news:45d2e746$0$90272$14726298@news.sunsite.dk,
Poul Nielsen <mega@lan.com> typed:

> Det er slået helt klik for den gamle folkemordsforherliger. Wilstrup

Det er jo ikke noget nyt.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : wilstrup

Dato : 14-02-07 13:21

> In news:45d2e746$0$90272$14726298@news.sunsite.dk,
> Poul Nielsen <mega@lan.com> typed:

> Det er jo ikke noget nyt.

P.N. er voldsmand -han har en dom for vold og har siddet i spjældet for det
samme - han kalder sig psykoterapeut uden at være uddannet i det, udover den
uge han var på kursus hos Peter Lundin - ham må du gerne fatte lid til,
No-Brain-DK - det gør jo blot at dine udsagn bliver taget for det, det er -
en naziapologets bekendelser.

Og lad mig blot tilføje: jeg forherliger naturligvis ikke mord -heller ikke
folkemord - og så er der vist ikke mere at snakke om.
EOD - plonk!

Fra : Peter B. P.

Dato : 14-02-07 13:27

wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> Og lad mig blot tilføje: jeg forherliger naturligvis ikke mord -heller ikke
> folkemord - og så er der vist ikke mere at snakke om.

Men du lyver stadig....

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 14-02-07 19:20

On Wed, 14 Feb 2007 13:27:28 +0100, Peter B. P. wrote:

> Men du lyver stadig....

NEJ, at Arne har en anden mening om styret i Cambodia end du, giver
dig ikke ret til at kalde ham for hverken løgner eller "tilhænger af
folkemord". I har begge muligheden for at skrive fornuftigt sammen.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Peter B. P.

Dato : 14-02-07 19:27

Bruno Christensen <news@lphund.dk> wrote:

> NEJ, at Arne har en anden mening om styret i Cambodia end du, giver
> dig ikke ret til at kalde ham for hverken løgner eller "tilhænger af
> folkemord". I har begge muligheden for at skrive fornuftigt sammen.

Belager, Bruno, der kan kun være en korrekt mening om foreliggende
fakta. I Cambodia's tilfælde er det at Pol Pot og hans tro kommunister
slog 2 mio. mennesker ihjel.

Du og Wilstrup kan benægte det til i er blå i hovederne, men det vil kun
gøre jer til løgnere oog revisionister på linie med Holocaustbenægterne.

Fra : gb

Dato : 14-02-07 21:19

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter B. P.) wrote in

> Belager, Bruno, der kan kun være en korrekt mening om foreliggende
> fakta. I Cambodia's tilfælde er det at Pol Pot og hans tro
> kommunister slog 2 mio. mennesker ihjel.

Hvad mener Bruno og Arne mon om en mand som Irwing? Mon de tør svare?

--
GB

Fra : Peter B. P.

Dato : 19-02-07 04:13

On 2007-02-14 21:19:01 +0100, gb <nospam@no.invalid> said:

> peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter B. P.) wrote in
>
> Hvad mener Bruno og Arne mon om en mand som Irwing? Mon de tør svare?

Vi venter stadig på svar.

--
"Democracy is the theory that the common people know what they want,
and deserve to get it good and hard." - H. L. Mencken

http://titancity.com/blog/

Fra : Bruno Christensen

Dato : 14-02-07 19:15

On Wed, 14 Feb 2007 13:20:50 +0100, wilstrup wrote:

> P.N. er voldsmand -han har en dom for vold og har siddet i spjældet for det
> samme - han kalder sig psykoterapeut uden at være uddannet i det

Og det mener du skal stå på "Googlegroups" i 5 år ?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-07 19:57

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> wrote in message

> Og det mener du skal stå på "Googlegroups" i 5 år ?

Jeg har hygget mig 8 dage Vestre for at kalde mig "sædlæge" i
telefonbogen.

Men psykoterapeut er ikke en beskyttet titel. P N. er ikke voldelig
forfølger af DIG så drop al mudderkast og gå efter bolden, kritiser
meninger og kun det.

Fra : wilstrup

Dato : 15-02-07 10:36

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> Og det mener du skal stå på "Googlegroups" i 5 år ?
ja - han holder sig nemlig ikke tilbage når det gælder om at svine mig til:
"folkemordsforherliger, pædofil, stalinist ..." og da han ikke har til sinds
at ændre på den adfærd, så har jeg ingen skrupler med at skrive at han er
voldsmand. Så enkelt er det - så spar mig for din moralsk løftede
pegefinger - han får som han har bedt om det -og bemærk, det var mig, der i
sin tid foreslog borgfred, men han fremturede noget senere med det samme -
derfor; nultolerance over for ham.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 15-02-07 12:50

> [...]
til:
> "folkemordsforherliger, pædofil, stalinist ..." og da han ikke har til

At kalde Arne for kommunst eller stalinist, folkmordsforherliger er vel ikke
urimeligt når man ser hvad Arne har skrevet af forhånede udtalelser om
kommunismen ofre. Jeg har aldrig kaldt Arne for pædofil, men jeg citeret
Arne for udtalelser som han har kommet med omkring emnet pædofili.

> [...]
> sin tid foreslog borgfred, men han fremturede noget senere med det samme -

Det er simpelthen løgn, vi lavede en borgfred som Arne brød. jeg gav ham
flere advarsler inden jeg citerede ham for hvad han har sagt om pædofili.
Ang at jeg skulle være voldsmand? jamen jeg har da tilbudt Arne at vi mødes
hos politiet så han kunne se min rene straffe-attest. Ang Arnes sympatier
for de pædofile og deres sag, så opfatter jeg det at Arne er kommunist som
værende langt mere alvorligt end at hvis han foreks nu vitterligt var
pædofil. Hvad jeg nu tror at han er.

Fra : Peter B. P.

Dato : 15-02-07 16:45

wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> "Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> ja - han holder sig nemlig ikke tilbage når det gælder om at svine mig til:
> "folkemordsforherliger, pædofil, stalinist ..."

Jamen, det er jo sandheden? Men ok, den er jo også ilde hørt...

Fra : Poul Nielsen

Dato : 15-02-07 15:24

> [...]
> uge han var på kursus hos Peter Lundin - ham må du gerne fatte lid til,
> No-Brain-DK - det gør jo blot at dine udsagn bliver taget for det, det

Jeg er natúrligvis ikke en naziapologet, men tilgangæld er Arne Wilstrup en
Pædofil-sympatisør. En mand der har ikke kun én men flere gange har udtrykt
sin varme sympati og beundring for de pædofile og den pædofile sag og det er
naturligvis i det lys at man skal se de anklager han retter imod mig.

Fra : Peter B. P.

Dato : 14-02-07 19:21

Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:

> [...]
> tidligere beskyldt mig for at skrive pseudonymt under mindst 8-11
> forskellige nulevende news, foreks skribenter. Bla Hanzen, Danelaw osv osv.

Få dog manden indlagt... for børnenes skyld...

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-07 19:53

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Få dog manden indlagt... for børnenes skyld...

Den værste ondskab er at skyde problemerne over til personale

Indlæggelse ser vi alle vegne er en forværrelse af alt

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-02-07 20:59

dktekno wrote:
> Psykopater bør ikke leve. Psykopater skal
> udryddes!
>
> Jeg ønsker mig inderligt, at Europas gamle gaskamre blev genopbygget,
> og bliver brugt til udryddelse af alle med psykopati!

Sig mig, ER du vitterligt slet ikke engang i stand til selv at se den helt
iøjenfaldende groteske logiske selvmodsigelse i ovenstående?

I så fald så meget desto værre for dig selv, for du argumenterer jo nemlig
lige præcis selv - om nogen da overhovedet herinde - som et helt uhyggeligt
ærkeeksempel på en perverteret præmiepsykopat med alle dine ivrigt gentagne,
skingrende storhedsvanvittige "krav" om decideret Holocaustinspireret
masseudryddelse af folk, DU tilsyneladende lige mener dig fanatisk "hævet
over"!

Og, nå ja, før du nu begynder at bortforklare dig med selvretfærdigt at
påberåbe "specielt ædle hensigter", så kan jeg vist lige så godt med det
samme bede dig rent ud sagt at stikke dem skråt, for dèn slags har vi andre
altså efterhånden bare hørt fra lidt FOR mange andre psykopater op gennem
historien: Vejen til Helvede - eller i hvert fald et par typer historisk
manifesterede, menneskefjendske rædselsregimer, der nok må siges at ligne
til skræmmende forveksling - er simpelthen brolagt med "hensigten helliger
midlet"-fanatisme. Fra Den Katolske Kirkes Inkvisitioner over Lenin og
Stalins Sovjetkommunisme til Hitlers Nazisme var hele trippet jo sådan set
netop at man "baaare liiiige skulle udrydde så og så mange 'farlige fjender
af folket', SÅ ville Utopia til gengæld HELT sikkert indfinde sig!"

Jeg kan virkelig ikke forstå at du tydeligvis er så naiv (og/eller psykisk
syg?) at falde for den selvsamme perfide og ultrainfame løgn.

Dè "dæmoner", du efter al din religiøst ladede retorik at dømme _konsekvent_
dyrker heksejagt på _HOS ANDRE_, lever atså desværre tilsyneladende i
allerbedste velgående i dit eget plagede sind. Du er dem åbenbart bare ikke
det mindste bevidst, når desværre glemmer at forholde dig til eet af de
allermest sunde og basale luthersk-kristne dogmer, nemlig at VI ALLE nu
engang er syndere for Vorherre. (Husk nu f.eks. lige Jesu kloge iagttagelse
om "splinten i øjet"! )

Ellers risikerer man jo lige netop at forfalde til egentlig psykopatisk
selvretfærdighedsdyrkelse, som bare ikke bringer det mindste gode med sig -
trods alle ellers nok så ivrigt erklærede "gode" intentioner...

Anders Peter Johnsen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 13-02-07 21:00

>Udryd folk med psykopati

En selvmorder har talt.

Fra : Aage Andersen

Dato : 13-02-07 21:33

"dktekno"
> [...]
>
> Jeg ønsker mig inderligt, at Europas gamle gaskamre blev genopbygget, og
> bliver brugt til udryddelse af alle med psykopati!

Nu er jeg stærkt imod al udrydelse. Men en psykopat som dig ville det være
dejligt at slippe af med.

Aage

Fra : Bo Warming

Dato : 13-02-07 21:52

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> wrote in message

> "dktekno"

> Nu er jeg stærkt imod al udrydelse. Men en psykopat som dig ville
> det være dejligt at slippe af med.

Øje for øje gør verden blind, skrev Gandhi
Den kaste første sten der selv er ren, døm ej at du ej selv skal
dømmes, sae Jesus

Fra : Aage Andersen

Dato : 13-02-07 22:07

"Bo Warming"
"Aage Andersen"

> Øje for øje gør verden blind, skrev Gandhi
> Den kaste første sten der selv er ren, døm ej at du ej selv skal dømmes,
> sae Jesus

Derfor tager jeg ogsaa afstand fra al vold. Men de tegn paa psykopati som
dtekno opregner passer paa en prik paa ham selv, det synes jeg han skulle
tænke over.

Aage

Fra : mfn

Dato : 13-02-07 22:40

Jeg vil lige påpege at DKtekno rent faktisk så vidt vides ER på en for
psykofarmaka.

Fra : wilstrup

Dato : 14-02-07 10:30

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil lige påpege at DKtekno rent faktisk så vidt vides ER på en for
> psykofarmaka.

og hvis han er lig med P.N. som deler de samme syge tanker, så er det
uhyggeligt, for P.N. ernærer sig svjv ved at tage folk i behandling som
"psykoterapeut".

Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-02-07 13:10

> og hvis han er lig med P.N. som deler de samme syge tanker, så er det
> uhyggeligt, for P.N. ernærer sig svjv ved at tage folk i behandling som
> "psykoterapeut".

Ja og jeg kunne også godt tænke at få dig i behandling, men det ville næppe
være samtale-terapi som jeg ville benytte mig af. Måske kølle-terapi havde
større effekt på¨din psyke.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 14-02-07 14:31

"Poul Nielsen" <mega@lan.com> skrev i en meddelelse

> [...]
næppe
> være samtale-terapi som jeg ville benytte mig af. Måske kølle-terapi havde

Nu hvor du erklærer dig for værende inden for faget, så kunne du måske
oplyse offentligheden om hvor vidt at "Spanking Therapy" er en reel
terapi-form eller om den kun finder opbakning indenfor en snæver kreds.

http://www.spankingneeds.com/therapy.html

På wikipedia er afsnittet ihvertfald fjernet på grund af at der ikke var et
kildemateriale tilrådighed, som kunne retfærdiggøre afsnittet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Spanking#.E2.80.9CSpanking_Therapy.3F.E2.80.9D

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-07 00:24

> [...]
>
> Derfor tager jeg ogsaa afstand fra al vold. Men de tegn paa
> psykopati som dtekno opregner passer paa en prik paa ham selv, det

Der er to former for udryddelse - at rydde op med rode så planten dør,
og at udvise til et andet land.
"Ausrotten Judentum" var det sidste.

Måske den drastiske snak om at psykopati er skadeligt og bør udryddes,
går på landsforvisning - som dog blev afskaffet som straf i dansk lov
for over 100 år siden. Desværre. Folk der er kommet hertil fra
Mellemøsten eller nedstammer fra sådanne bør kunne idømmes udvisning ,
især hvis langtidsarbejdsløse eller kriminelle.

Men vi er alle psykopater. Denne karakterafvigelse, som englænderne
engang kaldte "moral insanity" er jævnt fordelt hos alle
og er rent smagsdommeri
og hvis nogen fjernes, så gælder "For de gamle der faldt , er der ny
over alt".

Empati = medynk = medlidenhed
har vi alle og det værste er ikke,når den ikke bruges, men når
godhedsindustrien blander sig anmasende og uintelligent

Fra : Lyrik

Dato : 18-02-07 18:16

Den 13.02.2007 kl. 21:51 skrev Bo Warming <bwng@bwng.dk>:

> Øje for øje gør verden blind, skrev Gandhi
> Den kaste første sten der selv er ren, døm ej at du ej selv skal dømmes,
> sae Jesus
+++++++++++++
Du har så ret. Og med dette citat får du al visdom til at blive til intet.
For du var den mest medmenneskelige i denne tråd.

Der er mange former for karaktérafvigelse. Asperger er en af dem. Her
mangler bare andre spektre af den velafbalancerede personlighed.
Men det fører mig til at se visdommen i dette valg af "inspektører" i
vores kultur. Det gælder blandt andet politikere:

En inspektør skal være uangribelig, én kvindes mand,-fremsynet, stabil,
ordentlig, gæstfri, egnet til at lære fra sig.
Ikke en vindranker, ikke voldelig, men blid, ikke kværulantisk.
Ikke pengekær. En som bestyrer sin familie på en god måde og som har sine
børns respekt.

Frit efter 1. Timoteus kapitel 3 NT.

Sådan er man nødt til at sikre at velafbalancerede, fuldspektrede
personligheder står i spidsen for et folk. Vi stiller jo nok ubevidst
kravet. Men det trænger til at blive formuleret.
Havde disse krav været stillet havde vi været fri for mange katastrofale
ledere.

Hilsen
jens

--
Sendt med iso-8859-1.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-02-07 02:58

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
news.tnyfkyr5cof222@jens-erik-bechs-computer.local...

> [...]
> ubevidst kravet. Men det trænger til at blive formuleret.
> Havde disse krav været stillet havde vi været fri for mange

Ja vi skal nip the arvesynd in the bud, og stoppe den sociale arvs
onde cirkler, og her er lidt om min indsats i så hendeende
----------------

Rollespil er underholdende - det sejeste ved mange parforhold er
skænderierne, hvis ikke ligefrem fysisk SM-hustruvold og pigers
fattiggørelse og bondage mod mændene er dramaet

Jeg vil gerne have konstruktiv meningsfuldt sjov og debat ind i
hverdagen, så hvis supermarkedskøen er lang er jeg ikke den sidste til
at foreslå at der ringes efter en ekstra kassedame

To politifolk var kustoder iPolitimuseet da jeg sku se det med min
datter og vi kom en time før lukketid og der var ikke andre gæster
trods efterårsferie så de havde lukket og slukket i de fleste rum og
ville kun lade os se de resterende.
Jeg skrev til ejeren, kulturministeriet, og to de dovne snyltere fik
en næse - men først efter jeg havde kværuleret længe. Hvad gør man man
ikke, for at opnå en bedre verden. (selvironisk tsk tsk)

Min søn skulle oplagre et rum halvt fuld af indbo under lang
udlandsrejse og havde også i min trange bolig parkeret indendørs en
låst cykel og jeg bad om nøglen, så jeg kunne bruge den, hvis
pludselig jeg skulle nå noget og min var stjålet eller punkteret. Han
var bange for at lade andre end ham selv køre på det gamle rustne lig.
Godt emne for skænderi om "noget for noget" og den ene tjeneste er den
anden værd. Og at være vennesæl hvilket Nietzsche siger er det
vigtigste i livet.

Min datter købte igår Søndagsberlingeren i 7-11-kiosken for mig, men
fik ikke boligsektionen med, som var det vigtige for mig, så jeg gik
op med de tykke sektioner 1-7 og først sagde den nyligt ansatte
muhamedaner, at der kun var den og så gik jeg rundt i supermarkedet og
fandt en stak med boligsektioner en en fjern dynge og tog en og viste
ham og ville gå og han for efter mig , skrigende som var jeg
butikstyv.
Jeg "måtte da have en kvittering" på, at mine medbragte meget læste
og krøllede sektioner 1-7 var købt her......
En mere erfaren trosfælle forklarede ham, at selvfølgelig skulle jeg
have de manglende sektioner gratis. Man har ikke andet sjov, end det
man selv laver.
Var jeg ond som nazidrenge, der drilsk stjal en jødisk butiksejers
kalot? Nej, den man elsker, tugter man. Skal de integreres, skal de
lære at tåle dansk racistisk frisprog (men jeg kaldte ham IKKE
perkerdum, udover pr kropssprog)

Fra : Bo Warming

Dato : 13-02-07 21:41

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message news:45d20198$0$49205>
Jeg ønsker mig inderligt, at Europas gamle gaskamre blev genopbygget,
og
> bliver brugt til udryddelse af alle med psykopati!

TVs intolerance mod ”hundetrænende” åndsvagbehandlere

TV2-optagelser om barske behandlere der kommanderede med åndsvage ,

Er out of context og designet til at skabe
INTOLERANCE OG DØMMESYGE – som ovenstående udryddelsesforslag, affødt
af ”ER du åndsvag” programmet, er et forudsigeligt resultat af.

Men det er jo ærlig snak, når behandlerne taler hårdt til ”beboerne”
på institutionen. Og når beboerne som response hanker op i sig selv og
lar vær at pisse på fælles gulv, så bliver opdrageren mildere, og det
er den behavioristiske belønning .

og som fremgår af citaterne nederst her,

så er RELATIVITETS-LÆREN meget sand her – om man belønner med gulerod
/ du-slipper-for-pisk

ELLER om man straffer med pisk / du-fratages-guleroden

ER ET FEDT – så vidt vides

Når vor tids avancerede kenneler hylder ”click”-træning med betingede
reflekser koblet til godbidder og ros, så er det et spørgsmål om, at i
vor tid er ”dette skønhedsideal” politisk korrekt for de magtfulde
smagsdommere.. Fortidens cirkus-dresur-dyreelskere havde lige så
fremragende resultater med diametralt modsat strategi.

Årsag og virkning er multifaktorielle og dobbeltblindtest er vanskelig
og aldrig forsøgt, så objektiv viden haves ikke.

De vandrehistorier vi kan lide at tro på, tolker vi alt for let som ”sandhedEN”
– som når grundforskningstilhængere indbilder sig at
teknologi.fremskridt skyldes universiteterne, selvom årsag-virkning
snarere er stik modsat og Cirkus Uni især har fordyret, skadet og
forsinket de forbrugergavnlige opfindelser..

Nederst er link om dogdance, som påstås kun at kunne opnå sin
kreativitet via positiv motivation – og min søsters hjemmeside, der
uddyber – men grønlandske slædehunde er fremragende smertefuldt trænet
i kærlighed, og her kunne man nok med helt samme ret skryde, at den
indarbejdede metodik her er den eneste duelige.

Selv er jeg flinkeskolet og har opdraget med næsten kun positiv
motivaton, ligesom mine forældre gjorde. Når min bror løfter stemmen
og taler hårdt til mig idag, er det dog ikke noget han har lært af
vores forældre – og det samme når jeg vedr min søn, der asocialt
hylder BZ-tyveri af tomme huse, mander mig op til at true med at låne
hans ubenyttede kære cykel, når jeg opmagasinerer den og et rum fuld
af ragelse i et år, hvor han rejser til Kina – så han kan smage sin
egen medicin mht foragt for ejendomsret dvs foragt for medborgere..

” Trætte mødre finder at lussinger tager mindre tid end fornufts-snak,
og trænger hurtigere ind i barnets hukommelse Will
Durant

” Some are kissing mothers and some are scolding mothers, but it is
love just the same, and most mothers kiss and scold together.
Pearl Buck

If you love your children you will slap them sometimes, if you love
your wife you will leave her sometimes. Malay Proverb

Beat your child once a day. If you don't know why, he
does.Chinese proverb

Speak roughly to your little boy, and beat him when he
sneezes: He only does it to annoy, because he knows it teases.
Lewis Carroll

http://www.dogdance.net/english_version/index.html

www.warmingsmarsvin.webbyen.dk

Fra : BigBother

Dato : 14-02-07 10:50

> [...]

> de bruger på at være sammen med beboerne.
> Beboerne bliver behandlet dårligere end når man forsøger at opdrage en

[...]
> Jeg ønsker mig inderligt, at Europas gamle gaskamre blev genopbygget, og
> bliver brugt til udryddelse af alle med psykopati!

Pas nu på, du ikke overreagerer.

Ja, det er et problem med alle de psykopater i samfundet. Jeg ser mest af
alt psykopater som folk, der er vilde med at have kontrol over andre
mennesker. Men vi har nok alle sammen mere eller mindre psykopatiske træk,
så det vil nok ikke være nogen brugbar løsning at forsøge at udrydde alle
psykopater. De fleste vil jo gerne have lidt magt. F.eks. giver penge os
magt til at gå ind i en butik og sige "giv mig det her produkt". Hvem kan
ikke lide den form for magt?

Problemet er, når det tager overhånd og folk misbruger deres magt. Det kan
vi se i sådan en sag som du nævner, eller i meget større målestok når
samfundets top konspirerer om at udføre terrorangreb under falsk flag mod
deres egen befolkning, for at skræmme dem til at afgive deres
frihedsrettigheder, så magteliten kan få endnu mere magt.

Historien er fuld af den slags eksempler. Folk med magt har nærmest altid
psykopatiske træk, fordi magt tiltrækker control freaks.

De eneste måde vi kan undgå det på er efter min mening at begrænse alt hvad
der hedder magtkoncentration så meget som muligt. Det vil sige, at folk skal
have så meget frihed som muligt. Og der hvor der stadig er en koncentration
af magt, uanset om det så er inden for regering, virksomhedsledelse eller på
et plejehjem, skal der være så meget gennemsigtighed som muligt, så det er
muligt at følge med i, hvad der foregår, så magtmisbrug kan opdages i tide.

Som historikeren Lord Acton (1834-1902) sagde:
"Liberty is not a means to a higher political end. It is itself the highest
political end...liberty is the only object which benefits all alike, and
provokes no sincere opposition...The danger is not that a particular class
is unfit to to govern. Every class is unfit to govern...Power tends to
corrupt, and absolute power corrupts absolutely."

--
Never in modern history has an event of such cataclysmic significance been
shrouded in such mystery.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 14-02-07 11:01

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse

Nu findes psykopater i større og mindre målestok og mange af dem er faktisk
kun til fare for sig selv.

Jeg er som leverandør af IT-udstyr fra 1986 til 1996 stødt på en hel del
iværksættere, som kunne katagoriseres som sådanne. Folk med en nærmest
manisk tro på at netop deres selskab har fundet guldægget og derfor presser
firmaet frem med en vækstrate, som udmatter både leverandører, ansatte og
til sidst også firmaets likvide midler, så professionelle pengefolk må gå
ind og konsolidere, så det så fint hedder.

Og firmaets iværksætter er så smuttet og er igang med en ny ide i rasende
tempo.

Men de er deres egen værste fjende. Deres livsværk vil i mange tilfælde stå
tilbage, men det er ikke dem som nyder frugten af deres indsats.

Skal vi absolut gøre noget ved det? Skal vi ikke tillade at folk er en smule
utilpassede, men nøjes med at genkende signalerne for at vi skal kunne
skynde os væk?

Hvornår skal samfundet gå ind for at ensrette? Hvilke kriterier skal der
til? Der er jo mange lidelser og ikke al behandling anser jeg for at være
etisk korrekt.

Jeg vil give et eksempel på behandling af en lidelse, som du kender mere til
fra din dagligdag, som jeg finder etisk ukorrekt. Det drejer sig om
Asperger, hvor jeg skrev nedenstående indlæg i en anden gruppe:

------
Efter at Judge Rosenberg centeret's program med elektrisk stimuli kom under
stærk kritik, så røg industrien ned i en bølgedal, da det var om nogen
flagskibet indenfor Nordamerikansk behandling af denne sygdom.

http://www.nospank.net/nyclu-1.htm (Om kritikken)
http://www.nospank.net/jrc-2.htm (Om behandlingen)

Nu har en ny gren af adfærdreguleringsindustrien meldt sig på banen i
forsøget på at finde en løsning på sygdommen.

SUWS er et gammelt program, som har kørt i over 20 år. Konceptet går på at
man narrer sin barn eller får det hentet af en professionelt "pakke-trans"
firma til en tur ud i ødemarken, hvor at det udsættes for konsekvens som
følge af manglende forberedelser (Konsekvenser kan være sult og kulde, hvis
man ikke sørger for forsyninger og varmt tøj.)

http://www.suws.com/asperger/
http://www.suws.com/asperger/suws.asp

Men det er jo at rive ungen ud af sin dagligdag. Er vores opskrift på
behandling ikke lig den modsatte? At sørge for faste rutiner og ensartet
dagligdag?
-------

Jeg ved godt at vores samfund er "second to none", så USA er ikke helt med
på noderne, når det drejer sig om skelne behandling fra intolerance.
Præsident Bush vil jo gerne - vel hjulpet af medicinal-industrien -
fremsætte en lovforslag, som kræver tvungen screening af alle børn, de møder
i skolen for psykiske sygdomme.

Og netop derfor vil jeg bede dig om at beskrive, hvilke kriterier du måtte
mene at en person skal opfylde for at samfundet skal kunne _kræve_
behandling.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-07 11:22

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message
> [...]
> måtte
> mene at en person skal opfylde for at samfundet skal kunne _kræve_

Der er en AFGRUND mellem PeterLundin og HanibalLektor mordpsykopater
og de ikke voldelige "psykopater" der "presser" verbalt, eller er
autist-sære eller asberger-sære

Uden vold er de et IKKE-PROBLEM.
Hvis vold , tyveri, tyvsk bedrag så er det POLITI-SAG

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 14-02-07 11:52

> [...]
>
> Der er en AFGRUND mellem PeterLundin og HanibalLektor mordpsykopater
> og de ikke voldelige "psykopater" der "presser" verbalt, eller er

Jeg kan sagtens forestille mig et par grænsetilfælde, fordi at deres evne
til at skade i nogen grad afhænger af, hvem de vælger at omgive sig med
eller rettere sagt, hvem som vælger at omgås dem.

Hvis du forestiller dig en chef, som ikke har evnen til at føle andre folks
grænser og du kombinerer det med en person, mangler evnen til at sige fra
(Sidstnævnte kategori kommer i metermål nede fra supermarkedet.), så er
situationen disponeret for at nogle kommer til skade.

Der er mange gange to skyldige, når man får et offer for en psykopat.

I denne uges Ude & Hjemme interviewes kæresten til den 15-årige dreng fra
Århus, som havde smidt sin mor på gaden, hvorefter at han boede alene med
sin lillebror indtil at han i sin psykopatiske tilstand - stærkt tilskyndet
kemisk - valgte at få besiddertrang over sin kæreste, så pigens pårørende
måtte tilkalde politiet.

I interviewet fremgik det klart uden at pigen selv fortalte det, at hun
ville redde sin kæreste og støtte op omkring ham upåagtet at han forinden
havde forsøgt at tage livet af hende. Hun er en sygeplejerske af sind og
faktisk lidt til fare for sig selv.

Drengen skal selvfølgelig behandles - ingen tvivl om det. Men jeg er af den
opfattelse, pigen måske også skulle tilbydes et servicecheck. Hun er 18 år,
så tvang kan ikke komme på tale, men hun udviste alle tegn på, at hun -
ligesom mange andre - er villig til at give køb på sig eget jeg for at
indgå i et parforhold.

Hvor går grænsen for, hvad vi kan lade passere, før at vi siger: "Nu er det
tid til behandling"?