Godt nyt til de røde ;-)
Fra : Martin

Dato : 12-02-07 02:21

Med Barack Obama og Hilary Rodham Clinton som demokraternes
præsidentkandidater vil republikanernes kandidat ikke kunne undgå at
efterfølge George Walker Bush's.

De røde behøver ikke at justere deres paranoiske had-propaganda

"charisma is no more than flavour of the month"

http://www.timesonline.co.uk/tol/comment/columnists/tim_hames/article1368847.ece

Mvh
Martin

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-02-07 19:44

Martin wrote:
> [...]
>
> De røde behøver ikke at justere deres paranoiske had-propaganda
>
> "charisma is no more than flavour of the month"

Tror du også på at Bush vinder krigen i Irak og at han får en bemandet
rumsonde til Venus i sin præsidentperiode?

Dine analyser mangler i alle fald substans.
/FL

Fra : Martin

Dato : 13-02-07 01:48

On 12 Feb., 19:44, "Frank Leegaard" <F...@FJERNESsuperbruger.dk>
wrote:

> Tror du også på at Bush vinder krigen i Irak og at han får en bemandet
> rumsonde til Venus i sin præsidentperiode?
>
> Dine analyser mangler i alle fald substans.

Min analyse?? - der er et link hvis du er skeptisk.

Krigen i Irak er vundet for længst. Det almindelige kaos i
Muhammedanien er der vist ingen der tror der findes løsning på lige om
hjørnet.
Bemandet landing på Mars er først planlagt efter oprettelsen af
månebase omkring 2020. Er det ikke almindeligt kendt? Det er endda et
populært projekt, så du kommer nok ikke så langt med din Morten Korch
nostalgi med en enkel og overskuelig verden.

Mvh
Martin

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-02-07 03:07

Martin <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> Min analyse?? - der er et link hvis du er skeptisk.
>
> Krigen i Irak er vundet for længst.

Vundet - måske. Men overstået? Nej. Før var det imod Saddam. Nu er der
åbnet for låget mellem 5-6 stridende parter der har travlt med a myrde
hinanden indbyrdes.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Martin

Dato : 13-02-07 16:26

On 13 Feb., 03:06, p...@DIESPAMMERDIE.dk (Peter B. P.) wrote:

> Vundet - måske. Men overstået? Nej. Før var det imod Saddam. Nu er der
> åbnet for låget mellem 5-6 stridende parter der har travlt med a myrde
> hinanden indbyrdes.

Noget tyder jo på at forholdene i et muhammedansk land med "religiøse
afvigere" desværre ikke kan være bedre end det vi ser i Iraq, når der
ikke findes en streng diktator der styrer med en barsk og effektiv
klaphammer.

Jeg læser netop i dag at sunni'er der vil overleve blandt shia'er må
justere deres langskæggede stil til en mere kortklippet, samt opgive
navne som abu Bakr og Omar.

Man kunne måske mene at Tyrkiet er en håbefuld undtagelse. Men landets
lidt mindre voldelige status er der desværre forskellige historiske
grunde til, som ikke har meget med fredelige tilbøjeligheder at
gøre.
Det er ikke længe side den Tyrkisk-Armenske journalist Hrant Dink blev
myrdet, og i dag forlyder det at deres Nobelprisforfatter Orhan Pamuk
er flygtet til USA.

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 15-02-07 10:43

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>Med Barack Obama og Hilary Rodham Clinton som demokraternes
>præsidentkandidater vil republikanernes kandidat ikke kunne undgå at
>efterfølge George Walker Bush's.

Hvad baserer du den opfattelse på?

Fra : Martin

Dato : 15-02-07 11:03

On 15 Feb., 10:42, "Christian R. Larsen" <crlar...@hotmail.com> wrote:

> Hvad baserer du den opfattelse på?

Gut feeling

Hilary's karisma er for lille, og Obama's for stor

Mvh
Martin