www.balder.org vil gerne bytte billeder - ~
Fra : Patruljen

Dato : 08-02-07 03:38

Rødfascisterne kan slippe afsted med hvad som helst, demonstrere og
odelægge overfalde folk, og der sker dem intet. Selvtægt er snart den
eneste mulighed der overlades til danskeren. På alarmcentralen sjofler
man folk og lægger røret på når der står en idiot undenfor og beskyder
ens hus med et jagtgevær, og politiet er 20 minutter om at komme en
familiefar der er gået i biografen med sine børn til undsætning, da
han bliver udsat for en indvandrerbandes overfald på Odense Banegård,
selv om Politigården kun ligger på to minutters gang fra åstedet.

Vi får se. Dem der vil støtte op om denne forfulgte hjemmeside kunne
måske lægge nogle af de billeder de røde er så sure over på deres egne
hjemmesider.

I er velkomne til at kopiere dem, se efter under menuen
"rødfascisterne" på forsiden af balderberg.org, under menuen
demonstrationer og på galleriet Moses Hansen på Nørrebro, derudover er
dervel lidt hist og pist på Balder siderne og bloggen.

Det er mit håb at billederne vil kunne bruges til at identificere
voldsmænd m/k ved de nylige og de kommende Nørrebro-uroligheder.

Til de rigtig modige: send mig en mail, eller læg en kommentar, så får
I samtlige billeder af alle de rødfascister der findes på siderne i en
zip fil, enten via en mail eller et download link.

Tilbuddet gælder kun kendte højrebloggere og andre der kan godtgøre at
de ikke arbejder for den rødfascistiske mafia.

http://blog.balder.org/?p=173

Venlig hilsen Bruun

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 08-02-07 09:43

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Han lavede en liste, over dem der skulle skydes

Og en over dem der skulle pines ihjel

Så får han en ordre: læg an - fyr

Så stammer han ikke når han råber: Javel!

Så kom ikke og sig at du ikke kan forstå at han har fået skrårem og armbind

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-02-07 10:14

"Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> wrote in message

> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Han lavede en liste, over dem der skulle skydes

Tænker du på listen som Blekingegadebanden havde lavet over alle Danmarks
jøder?

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 08-02-07 10:58

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> "Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> wrote in message

> Tænker du på listen som Blekingegadebanden havde lavet over alle Danmarks
> jøder?

nej jeg tænker på at det er utroligt hvad du kan lave med et enkelt
qoutefuck

Peter

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-02-07 15:18

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> nej jeg tænker på at det er utroligt hvad du kan lave med et enkelt
> qoutefuck

Quotefuck? Foreløbig ER det jo kun venstreorienterede, som har lavet lister
over fjenderne.

De såkaldt højreorienterede, som raser her på dp, er nok mere ude på at lave
lidt sjov med Peter og Kim, end de er ude på virkelige voldsomheder.

Derudover er de jo nok ikke særligt "højreorienterede", men snarere
desorienterede, og bare ude på fis og ballade, - præcis lige som Bo Warming
opsøger alt, hvad der kunne tænkes at ophidse "gode mennesker" eller
gennemsnitsmennesker, og HAN får også en evig menighed, fordi der er så
mange som ikke kan lade være med at svare på indlæg som fx: "seksårige piger
elsker at blive gennempulet af fjorten havnearbejdere i sytten timer i
træk", - og lignende oplæg, som han gnækkende af grin, får en flod af
modsigelser til.

Folk behøver jo bare skrive ordet "muhammedaner", så kommer der fjorten
automatsvar fra - især - Kim L, og nogle mennesker synes jo sådan noget er
morsomt. Uden jer ville de rabiate hurtigt blive trætte og gå hjem.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 09-02-07 00:35

>.com...

> Quotefuck? Foreløbig ER det jo kun venstreorienterede, som har lavet
> lister over fjenderne.

virkelig?? tænk jeg syntes tråden startede med en henvisning til en flok
nazisympatisøreres lister

> De såkaldt højreorienterede, som raser her på dp, er nok mere ude på at
> lave lidt sjov med Peter og Kim, end de er ude på virkelige voldsomheder.

så de har ligefrem oprettet en hjemmeside bare for at genere Kim og mig??
Tjae så er vi sgi mere betydningsfulde end jeg havde regnet med

> [...]
> i træk", - og lignende oplæg, som han gnækkende af grin, får en flod af

den dag man opfatter den slags som "fis og ballade" da er man virkelig
kommet langt ud

> Folk behøver jo bare skrive ordet "muhammedaner", så kommer der fjorten
> automatsvar fra - især - Kim L, og nogle mennesker synes jo sådan noget er
> morsomt. Uden jer ville de rabiate hurtigt blive trætte og gå hjem.

sjovt nok så har jeg faktisk holdt en lægere pause her fra gruppen uden at
nogen er gået hjem, så den holder vist heller ikke

Peter

Fra : gb

Dato : 09-02-07 13:53

> så de har ligefrem oprettet en hjemmeside bare for at genere Kim
> og mig?? Tjae så er vi sgi mere betydningsfulde end jeg havde
> regnet med

Mon ikke du og din bændelorm Kim har fået galopperende storhedsvanvid?

--
GB

Fra : Patruljen

Dato : 08-02-07 12:47

On 8 Feb., 10:14, "Knud Larsen" <mafishmask...@yahoo.invalid> wrote:

> Tænker du på listen som Blekingegadebanden havde lavet over alle Danmarks
> jøder?

En nærliggende tanke. Det kunne også være deher -

Fra : Joakim

Dato : 08-02-07 16:26

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

http://blog.balder.org/?p=173

Det var da en modbydelig antisemitisk og racistisk hjemmeside.

Nåh, men man vænner sig jo til dem efterhånden.

Længe leve ytringsfriheden!!!

Fra : gb

Dato : 08-02-07 17:51

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in news:45cb410f$0$49209
$14726298@news.sunsite.dk:

> Det var da en modbydelig antisemitisk og racistisk hjemmeside.

Hvor er den antisemitisk? Hvor er den racistisk?
Links, tak!

Er det mon ikke dig, som bare kommer med de sædvanlige
automatreaktioner, så du selv slipper for at tage stilling?

--
GB

Fra : Allan Riise

Dato : 08-02-07 18:06

gb wrote:
> [...]
>
> Er det mon ikke dig, som bare kommer med de sædvanlige
> automatreaktioner, så du selv slipper for at tage stilling?

"Alle patrioter, korsfarere og liguisterfascister ønskes fortsat et godt
nytår!"

Fra forsiden alene.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 08-02-07 19:01

On Thu, 8 Feb 2007 18:05:35 +0100, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>"Alle patrioter, korsfarere og liguisterfascister ønskes fortsat et godt
>nytår!"
>
>Fra forsiden alene.

Hvor er den antisemitisk?

Hvor er den racistisk?

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 08-02-07 19:05

@ wrote:

> Hvor er den antisemitisk?
>
> Hvor er den racistisk?

Korsfarer er en person der på Guds befaling bekriger ikke kristne.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 08-02-07 19:53

On Thu, 8 Feb 2007 19:04:58 +0100, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Korsfarer er en person der på Guds befaling bekriger ikke kristne.

hvornår er ikke-kristne blevet en race?

Hvor er den antisemitisk?

/Albert Camus/

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 09-02-07 00:38

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> hvornår er ikke-kristne blevet en race?
>
> Hvor er den antisemitisk?

prøv at læse racismeparagraffen - og hvis du har evnerne til både atlæse og
forstå den så prøv om du kan drage parrallen

Peter

Fra : @

Dato : 09-02-07 15:28

On Fri, 9 Feb 2007 00:37:35 +0100, "Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk>
wrote:

>prøv at læse racismeparagraffen - og hvis du har evnerne til både atlæse og
>forstå den så prøv om du kan drage parrallen

prøv selv at tænke dig om,

hvor på balder.org ytres noget som helst om at en menneskerace er
andre overlegen?

FYI
den slags kan du f.eks. finde i koranen

/Albert Camus/

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 09-02-07 16:32

> prøv selv at tænke dig om,
>
> hvor på balder.org ytres noget som helst om at en menneskerace er
> andre overlegen?

det magtede du så ikke

Peter

Fra : Joakim

Dato : 09-02-07 14:30

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in news:45cb410f$0$49209
> $14726298@news.sunsite.dk:

> Hvor er den antisemitisk? Hvor er den racistisk?
> Links, tak!

Læs f.eks. Balders kommentar vedr. den vederstyggelige artikel:
"Tusindvis af israelere søger asyl i Canada".

Fra : gb

Dato : 09-02-07 14:40

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in news:45cc773d$0$49201
$14726298@news.sunsite.dk:

> Læs f.eks. Balders kommentar vedr. den vederstyggelige artikel:
> "Tusindvis af israelere søger asyl i Canada".

Dit link virker ikke?

--
GB

Fra : Joakim

Dato : 09-02-07 14:45

> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in news:45cc773d$0$49201
> $14726298@news.sunsite.dk:

> Dit link virker ikke?

Det gør dit hoved hellere ikke.

Fra : gb

Dato : 09-02-07 15:47

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in news:45cc7ae0$0$49198
$14726298@news.sunsite.dk:

> Det gør dit hoved hellere ikke.

Du har altså ikke noget link, som jeg bad om fra starten? Så er det
bare noget du finder på? Eller kan du ikke læse en tekst indenad?

--
GB

Fra : Allan Riise

Dato : 09-02-07 15:56

http://blog.balder.org/?p=188

--
Allan Riise

Fra : Joakim

Dato : 10-02-07 10:09

> Eller kan du ikke læse en tekst indenad?

Sagtens, men det ser mere ud til at knibe for dig.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-02-07 10:24

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> Sagtens, men det ser mere ud til at knibe for dig.

GB kan ikke andet en fyre onolinere af - somregel har de intet med den tråd
han svarer i at gøre.

han bidrager og har aldrig bidraget med noget somhelst positivt til denne
verden, så mit råd er at sætte ham på ignore

Peter

Fra : gb

Dato : 10-02-07 17:01

> GB kan ikke andet en fyre onolinere af - somregel har de intet med

Jeg aner ikke en gang, hvad en "onolin" er.

--
GB

Fra : Peter B. P.

Dato : 09-02-07 22:53

Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote:

> "gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> Det gør dit hoved hellere ikke.

Du så dig i spejlet, eller hvad?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Patruljen

Dato : 08-02-07 19:18

On 8 Feb., 19:04, "Allan Riise" <a...@pc.dk> wrote:

> Korsfarer er en person der på Guds befaling bekriger ikke kristne.

Vor herre bevar mig vel. Du har virkelig ingen humor Hr Riise og det
er da morsomt i isigselv
Kan du ikke lige definere en ligusterfacist ved samme lejlighed ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Allan Riise

Dato : 08-02-07 19:42

Patruljen wrote:

> Vor herre bevar mig vel. Du har virkelig ingen humor Hr Riise og det
> er da morsomt i isigselv

Humor, den har jeg hørt fra dig før, er det nu den nye måde at sidesteppe
på?

> Kan du ikke lige definere en ligusterfacist ved samme lejlighed ?

Jo.

Den der har nok med at kigge og opholde sig inde i sin egen lille borgerlige
boble af et typehus.

Altså en lille navlebeskuene borgerlig person, der er fortørnet og
forskrækket over alt der foregår på den anden side af hækken, og skulle
vedkommende endelig ikke være forskrækket, så er man misundelig.

--
Allan Riise

Fra : Patruljen

Dato : 08-02-07 20:11

On 8 Feb., 19:42, "Allan Riise" <a...@pc.dk> wrote:

> [...]
> forskrækket over alt der foregår på den anden side af hækken, og skulle
> vedkommende endelig ikke være forskrækket, så er man misundelig.

Det er ikke et sidestep. Man sidestepper, når nogen kan levere et
venstrekryds til kæben. Det kan du ikke, så - no need for sidesteps.

2 spørgsmål:
Så du mener, at Balder.org kalder sine meningsfæller for bl.andet
ligusterfacister og mener det i ramme alvor ?
Tror du ikke det er mere sandsynligt, der kommenteres på labels,
flittigt delt ud af eksempelvis - " rødfacister " ?

Hilsen Bruun

Fra : Martin

Dato : 09-02-07 00:44

On 9 Feb., 00:37, "Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> wrote:

> prøv at læse racismeparagraffen - og hvis du har evnerne til både atlæse og
> forstå den så prøv om du kan drage parrallen

Ha, ha, - alt der giver rødfascister ubehag er jo racisme - kan du se
det komiske

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-02-07 14:27

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forstå den så prøv om du kan drage parrallen

Ha, ha, - alt der giver rødfascister ubehag er jo racisme - kan du se

Jo jo, du er komisk, formentlig ufrivillig komisk, så der grines voldsomt
her, ad dig.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Husk at krigen i Irak

Fra : @

Dato : 09-02-07 15:30

On 8 Feb 2007 15:43:38 -0800, "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ha, ha, - alt der giver rødfascister ubehag er jo racisme - kan du se
>det komiske

nemlig

for eksempel stempler alle "de Felste" folk som fortæller sandheden om
muhamedanismen som racister

det er vanlig taktik

når man umuligt kan argumentere mod sandhed
så skyder man den der kommer med den

/Albert Camus/

Fra : Martin

Dato : 09-02-07 22:28

On 9 Feb., 14:27, "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> wrote:

> Ha, ha, - alt der giver rødfascister ubehag er jo racisme - kan du se
> det komiske

> Jo jo, du er komisk, formentlig ufrivillig komisk, så der grines voldsomt
> her, ad dig.

Gisp, Kimsebassens svidende sarkasme
Jeg var ellers sikker på at du var til demo:
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4235664/

Mvh
Martin

Fra : gb

Dato : 10-02-07 00:46

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in

> Jeg var ellers sikker på at du var til demo:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4235664/

Nej, nej - homoparaden kommer først senere på året.

--
GB